jmk Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Witam, Panowie, który olej mineralny będzie najlepszy na docieranie po szlifie KLR 650.Chodzi o oliwkę Bel-Ray EXL Mineral 4 T Engine Oil :- 10W-40- 20W-50 http://www.belray.com/bel-ray-exl-mineral-4t-engine-oil Moto będzie docierane w warunkach pogodowych tzn. dość niskich temperaturach. Nie chce kupować minerala no-name do aut bo obawiam się sklejania sprzęgła (np. motocyklowy Castrol półsyntetyk 10W-40 skleja), a Motul 5100 Ester i Ipone nie skleja więc to nie wina sprężyn sprzęgłowych które trzymają jeszcze parametry, a oliwy i zapewne chimerycznych tarcz sprzęgłowych). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 wystarczy minerał 10W40 "nkczemnej" jakości bo i tak po 300 km go wylejesz a silnik zdąży się ułożyć. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Tak jak wyżej, 10W40, nic drogiego, bo nie warto, nie zamulaj silnika przy docieraniu, to Ci odpłaci ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Ja też uważam,że 10W40 i wymiana na NOWY OLEJ po 300 km to optimum. I naturalnie przestrzeganie właściwego sposobu docierania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.