ziomek2305 Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Witam wszystkich.Mam Honde VFR 750 RC36 z 95 roku.Spalil mi sie regulator,wymienilem na nowy uzebrowany. Bylo ladowanie lecz po dwoch tygodniach spalil sie ten nowy.Zmiezylem napiecie altelnatora bez obciazenia i wychodzi na 3 fazach po 75v przy 5000obr/min.Z tego co wyczytalem jest ok ale gdy rozkrece moto na 7000obr/min napiecie rosnie do ponad 100v. I teraz juz nie wiem czy to dobry objaw,nie wiem czy mam wymieniac altelnator czy to poprostu regulator byl trefny.Czy moglby mi ktos pomoc? Czego sie czepic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Honda akurat słynie z walniętych statorów więc wypada go wziąć pod lupę. Sposobem Wueski weź żarówkę 100W i tak jak rozbiłeś pomiary zmiennego napięcia podłącz do każdej pary żarówkę przed pomiarem. Sprawdzisz wtedy pod obciążeniem te uzwojenia. Jeśli napięcia będą takie same i bez anomalii to zainteresuj się połączeniami czyli temat do przerobienia tutaj.http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/133793-problem-z-ladowaniem-krok-po-kroku/Poza tym w jakim stanie masz akumulator?Pytanie jeszcze ożebrowany regulator wstawiłeś ale jaki? P.S. Twój pierwszy post powinien być w powitalni. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek2305 Opublikowano 24 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Honda akurat słynie z walniętych statorów więc wypada go wziąć pod lupę. Sposobem Wueski weź żarówkę 100W i tak jak rozbiłeś pomiary zmiennego napięcia podłącz do każdej pary żarówkę przed pomiarem. Sprawdzisz wtedy pod obciążeniem te uzwojenia. Jeśli napięcia będą takie same i bez anomalii to zainteresuj się połączeniami czyli ylotemat do przerobienia tutaj.http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/133793-problem-z-ladowaniem-krok-po-kroku/Poza tym w jakim stanie masz akumulator?Pytanie jeszcze ożebrowany regulator wstawiłeś ale jaki? P.S. Twój pierwszy post powinien być w powitalni.Aku ok,trzyma prad,kreci elegancko. Regulator zalozylem do vfr nawet w roczniku sie zmiescilem.Sprawdze z zarowka a potem bede myslal co dalej.Dzieki za informacje a powitalnia juz zaliczona :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Aku ok,trzyma prad,kreci elegancko. Regulator zalozylem do vfr nawet w roczniku sie zmiescilem.Sprawdze z zarowka a potem bede myslal co dalej.Dzieki za informacje a powitalnia juz zaliczona :)kupiłeś używkę z Alegro czy nowy regulator w Hondzie ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek2305 Opublikowano 25 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 z allegro ale nowy no i po dwuch tygodniach sie skonczyl.z allegro ale nowy no i po dwuch tygodniach sie skonczyl.Jeszcze taka ciekawostka.Nie nie dzialal mi wentylator chlodnicy,okazalo sie ze nie bylo wcale bezpiecznika,zalozylem bezpiecznik i wszystko dzialalo lecz wlasnie wtedy na drugi dzien poszedl regulator.Nie wiem czy tu jest jakies powiazanie ale przed uruchomieniem wentylatora kompletnie nic sie nie dzialo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 To w takim wypadku należy zobaczyć czy nie ma jakiś kwiatków w instalacji... Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek2305 Opublikowano 25 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 trzeba bedzie,dzis sprawdzilem jeszcze raz napiecia na uzwojeniu ale tylko na wolnych i wyszlo na kazdej pozycji 18-19V i pomiary rezystancji i wyglada wszystko ok.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 trzeba bedzie,dzis sprawdzilem jeszcze raz napiecia na uzwojeniu ale tylko na wolnych i wyszlo na kazdej pozycji 18-19V i pomiary rezystancji i wyglada wszystko ok.. Na wolnych obrotach możesz mierzyć napięcie na klemach akumulatora sprawdzając czy w ogóle masz ładowanie i ewentualnie podpowiedź gdzie dalej szukać Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.