Skocz do zawartości

ziomek2305

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda VFR 750
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Legnica

Osiągnięcia ziomek2305

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. trzeba bedzie,dzis sprawdzilem jeszcze raz napiecia na uzwojeniu ale tylko na wolnych i wyszlo na kazdej pozycji 18-19V i pomiary rezystancji i wyglada wszystko ok..
  2. Moja Hondzina :) nie dawno zakupiona,na zime bedzie kosmetyka.
  3. z allegro ale nowy no i po dwuch tygodniach sie skonczyl. Jeszcze taka ciekawostka. Nie nie dzialal mi wentylator chlodnicy,okazalo sie ze nie bylo wcale bezpiecznika,zalozylem bezpiecznik i wszystko dzialalo lecz wlasnie wtedy na drugi dzien poszedl regulator.Nie wiem czy tu jest jakies powiazanie ale przed uruchomieniem wentylatora kompletnie nic sie nie dzialo.
  4. Aku ok,trzyma prad,kreci elegancko. Regulator zalozylem do vfr nawet w roczniku sie zmiescilem. Sprawdze z zarowka a potem bede myslal co dalej. Dzieki za informacje a powitalnia juz zaliczona :)
  5. Witam wszystkich.Mam Honde VFR 750 RC36 z 95 roku.Spalil mi sie regulator,wymienilem na nowy uzebrowany. Bylo ladowanie lecz po dwoch tygodniach spalil sie ten nowy.Zmiezylem napiecie altelnatora bez obciazenia i wychodzi na 3 fazach po 75v przy 5000obr/min.Z tego co wyczytalem jest ok ale gdy rozkrece moto na 7000obr/min napiecie rosnie do ponad 100v. I teraz juz nie wiem czy to dobry objaw,nie wiem czy mam wymieniac altelnator czy to poprostu regulator byl trefny. Czy moglby mi ktos pomoc? Czego sie czepic?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...