radek12345 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Witam tak jak w tytule suzuki nie chce odpalać gdy jest zimny trzeba się troche okopać a jak juz odpali to strasznie kopci i pluje olejem z rury.200 km temu został zrobiony szlif cylindra włożony nowy tłok wossner,nowa świeca ,sprzęgło,filtr powietrzai nie wiem co może być tego przyczyną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 wypada zrobić kolejny remont tym razem u mechanika :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek12345 Opublikowano 21 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 zapewniam że remont był dobrze zrobiony nie jest to pierrwszy motocykl 2t który remontowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster128 Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Zapewnienia może schowaj do kieszeni. Sprawdzałeś ciśnienie sprężania? Na jaki luz został spasowany tłok? Cytuj Remonty silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Mycie gaźników w przemysłowej Myjni Ultradźwiękowej. Serwisówki do Motocyklihttp://serwisowki.ubf.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek12345 Opublikowano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 (edytowane) tłok został spasowany na luz 0,06mm a kompresji nie mam jak sprawdzić Edytowane 22 Września 2013 przez radek12345 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster128 Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 To polecam zacząć od początku, zdemontować cylinder, tłok i je zweryfikować. Cytuj Remonty silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Mycie gaźników w przemysłowej Myjni Ultradźwiękowej. Serwisówki do Motocyklihttp://serwisowki.ubf.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek12345 Opublikowano 24 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 A czy dozownik może dawkować za dużo oleju,bo może też tak byś za dużo oleju i zażuca na świece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadow878 Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Wydaje mi się, że może, jeżeli linka od dozownika jest za mocno naciągnięta. Drugą opcją, którą rozważam może być uszkodzony/zużyty simmering na wale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek12345 Opublikowano 27 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Gdyby był zożyty simmering na wale to by brał ole ze skrzyni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek12345 Opublikowano 2 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Problem zniknoł po wyczyszczeni gażnikia i wyregulowaniu ale mam jeszcze jedno pytanie czy przy łaczeniu dyfuzora z konićowką wydechu ma być taka zwęszka z rurki metalowej czy to jest blokada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.