Owszem, nie zaprzeczam, że większy rozmiar opony wymaga większego momentu obrotowego do rozpędzenia i owszem, jeżeli nastąpiłaby zmiana z opony 4.10 z delikatnym bieżnikiem enduro, na 4.60 typowo crossową, to zmiany będą zdecydowanie odczuwane, jednak obstawiałem opcję bez zmiany na jakiś agresywny bieżnik, nie sprecyzowałem się do końca. Zresztą ten motorek ma 24KM, nie jest to jakaś suszarka więc myślę, że przy sprawnym i dobrze zestrojonym silniku jakoś tragicznie nie będzie ograniczać to jego sprawności i efektywności, dodatkowo KMX-y na rynek europejski wychodziły z mniejszą zębatką zdawczą niż w jednostkach japońskich. Mimo wszystko nie chcę powodować jakichś zbędnych kłótni, docinek i łapania się za języki w związku z oponą. Kolega zrobi co uważa za słuszne, widział, że opona z delikatnym bieżnikiem enduro zmieści się, ewentualnie jeżeli będzie mieć jakieś wątpliwości, to podpyta się co i jak.