stanio50 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Witam wszystkich, kawę mam już 3-ci miesiąc i trochę zaczęło mnie martwić odpalanie na zimnym silniku. Od początku kiedy ja mam przy gaźniku wymieniłem zaworek odcinający paliwo w komorze pływakowej, ustawiłem pływak i opuściłem iglice 1 ząbek w dół ponieważ mieszanka była tak bogata że po każdej niedzielnej jeździe kończyło się to zarzuceniem świecy nie spaloną mieszanka i w efekcie brak iskry. Śrubę od regulacji powietrza na obrotach niskich i średnich mam wykręcona o 1,5 obrotu (tak jak serwisówka mówi) model gaźnika Kiehin PWK. Problem leży w tym że: po nocy lub po tygodniowej przerwie w jeździe przychodzi czas na chwile relaksu na moto, podchodzimy do moto, zapłon, kranik, ssanie kilka wolnych kopnięć (3-4) i mocne uderzenie które inicjuje odpalenie silnika, po odpaleniu silnik wchodzi na kosmiczne obroty ma chętkę wyskoczyć z ramy i pobiegać po garażu, dodam ze około 2 sekundy po odpaleniu wyłączam ssanie i nijak ma się to do wysokich obrotów które utrzymują się około 1- 2 minut i następnie spadają do wolnych motoru, po rozgrzaniu silnika i ponownym odpalaniu na ciepłym, chłodnym, zimnym, motor po kopnięciu utrzymuje wolne obroty i nie ma z nim problemu. Macie pomysł co o może być?? Na koniec dane motoru:Model: KDXPojemność: 250cm3Rok: 1993Kompresja w cylku zmierzona kilka dni temu: 10.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Miałem kiedyś to samo w 2T tylko sprzęt wchodził na średnie obroty a nie maksymalne, dostawał również obrotów gdy kończyło się paliwo. Może być gdzieś nieszczelność i zaciąga lewe powietrze po rozgrzaniu się doszczelnia i jest ok. O ile pamiętam to niestety u mnie nie udało się rozwiązać tego problemu mimo usilnych prób (na ale u mnie się tak wysoko nie kręcił). Zacznij od sprawdzenia szczelności zaczynając od filtra powietrza na membranie kończąc. No i sprawdź czy ssanie prawidłowo działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 19 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Miałem kiedyś to samo w 2T tylko sprzęt wchodził na średnie obroty a nie maksymalne, dostawał również obrotów gdy kończyło się paliwo. Może być gdzieś nieszczelność i zaciąga lewe powietrze po rozgrzaniu się doszczelnia i jest ok. O ile pamiętam to niestety u mnie nie udało się rozwiązać tego problemu mimo usilnych prób (na ale u mnie się tak wysoko nie kręcił). Zacznij od sprawdzenia szczelności zaczynając od filtra powietrza na membranie kończąc. No i sprawdź czy ssanie prawidłowo działa.To że 2t wchodzi na wysokie obroty przy końcówce paliwa to norma.Mam trochę sparciały łącznik gaźnik - cylek, w sobotę zobaczę jak to wygląda od środka. Jak można sprawdzić inaczej nieszczelność? W samochodzie w silnikach benzynowych psika się autostartem i jak zaciąga lewe powietrze to obroty wzrastają w 2t to się chyba nie uda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 uda się tak samo jak w aucie :) psikaj i sprawdzaj czy nie ma lewego powietrza. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.