Skocz do zawartości

Kawa KDX250 wysokie obroty po odpaleniu na zimnym (po nocy)


stanio50
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, kawę mam już 3-ci miesiąc i trochę zaczęło mnie martwić odpalanie na zimnym silniku. Od początku kiedy ja mam przy gaźniku wymieniłem zaworek odcinający paliwo w komorze pływakowej, ustawiłem pływak i opuściłem iglice 1 ząbek w dół ponieważ mieszanka była tak bogata że po każdej niedzielnej jeździe kończyło się to zarzuceniem świecy nie spaloną mieszanka i w efekcie brak iskry. Śrubę od regulacji powietrza na obrotach niskich i średnich mam wykręcona o 1,5 obrotu (tak jak serwisówka mówi) model gaźnika Kiehin PWK. Problem leży w tym że: po nocy lub po tygodniowej przerwie w jeździe przychodzi czas na chwile relaksu na moto, podchodzimy do moto, zapłon, kranik, ssanie kilka wolnych kopnięć (3-4) i mocne uderzenie które inicjuje odpalenie silnika, po odpaleniu silnik wchodzi na kosmiczne obroty ma chętkę wyskoczyć z ramy i pobiegać po garażu, dodam ze około 2 sekundy po odpaleniu wyłączam ssanie i nijak ma się to do wysokich obrotów które utrzymują się około 1- 2 minut i następnie spadają do wolnych motoru, po rozgrzaniu silnika i ponownym odpalaniu na ciepłym, chłodnym, zimnym, motor po kopnięciu utrzymuje wolne obroty i nie ma z nim problemu. Macie pomysł co o może być?? Na koniec dane motoru:

Model: KDX

Pojemność: 250cm3

Rok: 1993

Kompresja w cylku zmierzona kilka dni temu: 10.5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś to samo w 2T tylko sprzęt wchodził na średnie obroty a nie maksymalne, dostawał również obrotów gdy kończyło się paliwo. Może być gdzieś nieszczelność i zaciąga lewe powietrze po rozgrzaniu się doszczelnia i jest ok. O ile pamiętam to niestety u mnie nie udało się rozwiązać tego problemu mimo usilnych prób (na ale u mnie się tak wysoko nie kręcił). Zacznij od sprawdzenia szczelności zaczynając od filtra powietrza na membranie kończąc. No i sprawdź czy ssanie prawidłowo działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś to samo w 2T tylko sprzęt wchodził na średnie obroty a nie maksymalne, dostawał również obrotów gdy kończyło się paliwo. Może być gdzieś nieszczelność i zaciąga lewe powietrze po rozgrzaniu się doszczelnia i jest ok. O ile pamiętam to niestety u mnie nie udało się rozwiązać tego problemu mimo usilnych prób (na ale u mnie się tak wysoko nie kręcił). Zacznij od sprawdzenia szczelności zaczynając od filtra powietrza na membranie kończąc. No i sprawdź czy ssanie prawidłowo działa.

To że 2t wchodzi na wysokie obroty przy końcówce paliwa to norma.

Mam trochę sparciały łącznik gaźnik - cylek, w sobotę zobaczę jak to wygląda od środka. Jak można sprawdzić inaczej nieszczelność? W samochodzie w silnikach benzynowych psika się autostartem i jak zaciąga lewe powietrze to obroty wzrastają w 2t to się chyba nie uda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...