bratb2 Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 witam mam problem z moja vtr 1000f 1998r a mi brakuje juz pomyslow,pękła mi spręzynka w napinaczu rozrzadu :sad: (wymieniona 2tys km temu zamiennik z larssona nie polecam) dwa zawory i napinacz wymienione łancuszek rowniez glowica sprawdzona u fachowca ,zlozylem odpalilem i zonk do ok 6tys obrotów wszystko ok pózniej przerywa jak by brakło paliwa jak powoli wkrecam dochodzi do konca ale szarpie, na postoju kreci do konca .Sprawdzilem gazniki dokładnie ,regulacja równiez, nieszczelnosci nie ma ,luzy zaworowe i ustawienie rozrzadu dobre kranik oczywiscie tez ok ,swiece zostały stare ale ładnie wypalone filtr powietrza nowy, za wszelkie sugestie bede wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Siema, podnieś bak, otworz airboxa i zrób zdjęcie jak jest zalozony filtr powietrza, pozniej zrob fotke bez filtra powietrza. Jestem w stanie Ci pomóc naprawić motocykl w minute osiem :) Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jamello Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Witaj, a do 6tys przypadkiem nie jest słaby? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Przecież napisał że moc ma do 6/7tyś obr później przerywa krztusi się i trzeba zapinać następny bieg bo się nie da jechać. Ja cały czas czekam na fotki spod baku :) bo podejrzewam co jest przyczyną. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratb2 Opublikowano 17 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 ok dzisiaj wstawie zdjecia dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Wstaw fotki i Lidkus na pewno Ci pomoze.Mi pomogl 2-krotnie i zawsze mial 100% trafna diagnoze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratb2 Opublikowano 17 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 witam dołaczam zdjecia,chociaz dzisiaj sprawdziłem cisnienie na cylindrach i sie okazało ze na tym co był robiony ma tylko 7 barów po próbie olejowej na tłok nie podniosło sie prawie nic za to po podlaniu do krócca ssacego poszło w góre na 9 przypuszczam ze fachowiec nie sprawdził ssacych zaworów pomimo ze prosiłem, bede zdejmował głowice to zobaczymy mam nadzieje ze to nie np: pękniecie tłoka ale odmą tylko troche dmucha(a może się pocieszam :) )dam znać jak sprawdzę pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Jak widzisz w airboxie masz takie małe komory z otworami po przeciwległych stronach po ukosie, ogólnie powinny w nich być gąbeczki filtrujące ale mniejsza oto. Założyłeś nowy filtr powietrza(wiedziałem że został wymieniony) który jest tanim śmietnikiem/zamiennikiem i niestety ale trzeba zrobić otwory w tych komorach o których wspomniałem wcześniej. Najpierw zrób otwory połowy wielkości tych co są w airboxie skręć airboxa na parę wkrętów i jedź sprawdzić maszynę.Czekam na informacji z testów. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratb2 Opublikowano 18 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 ok,tak zrobie ale to juz w przyszłym tygodniu bo teraz brak czasu ,na pewno dam znac dzieki wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitars Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Rozumiem, że te gąbeczki, to tzw. sub air filter.Do czego one służą?Mam taką jedną również w NTV 650. Kiedyś mi się rozpadła w rękach jak ją wyjąłem, zamówiłem w ASO, kosztowała grosze.Pozdrawiam Cytuj SQ7NSQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Dodatkowa filtracja zanim zanieczyszczenia dojdą do filtra papierowego. Takie gąbeczki można sobie samemu dociąć jak ktoś chce. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitars Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 (edytowane) Dodatkowa filtracja zanim zanieczyszczenia dojdą do filtra papierowego. Takie gąbeczki można sobie samemu dociąć jak ktoś chce.Kurcze, nie wydaje mi się, że to by było tak banalne.Zresztą z fiszek jasno wynika, że jest to autonomiczny układ. Ale jaja, zadałem to samo pytanie na FM w 2006 roku.Odp: Jest to filterek przez który zasysane jest powietrze do, bodajże, membran w gaźnikach. Tutaj link do dyskusji na forum shadowa:http://hondashadowacetourer.yuku.com/topic/11508#.UjrUv3-Gekg Pozdrawiam P.S.Obawiam się, że to jest część, o której wymianie często się zapomina.Efekt jest taki, że przy próbie wyprania rozsypuje się w pył. Edytowane 19 Września 2013 przez sitars Cytuj SQ7NSQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 naprawił się motocykl ? Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratb2 Opublikowano 16 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 witam przepraszam ze tak dlugo sie nie odzywalem ale czasu brak,glowice mi sprawdzil teraz cisnienie jest ok ale przypadlosc zostala lidkus pisales zeby zrobic otwory w airboxie czy w filtrze?bo w airboxie pod tymi gabkami otwory sa pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Musiałbyś wyjąć gaźniki i upewnić się że rozpylacze nie są zamienione miejscami przedni z tylnym gaźnikiem. Druga sprawa może być taka że Twój motocykl potrzebuje wiecej powietrza, przejedz się bez górnej częsci airboxa alepamietaj zeby filtr powietrza przymocowac podkladkami i wkretami tak samo bak by nie obil sie o rame gdy pojdzie Ci na kolo :)Daj koniecznie relacje z airboxem. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.