Skocz do zawartości

Pomoc w wyborze - sv650,tl1000,vtr1000,Hornet,Bandit


Rekomendowane odpowiedzi

Albin77 - bandita 600-ki nawet nie bierz pod uwagę! Motocykl nieporównywalnie słabszy, a spala tyle samo co 1200 (dużego nie musisz kręcić, żeby jechał tak samo jak mały). Za kasę, o jakiej wspomniałeś na początku nie kupisz zdrowej V-ki. No chyba że SUZUKI VX 800. Ale nawet nie próbował bym go porównywać do B12...

 

Jeśli natomiast planujesz więcej trasy niż miasta, to weź też pod uwagę XJ 900 DIVERSION. Zajebiste moto z kardanem, choć trochę ciężkie (270 kg gotowy do jazdy). Przeszkadza to odrobinę na parkingu, ale po ruszeniu z miejsca zapominasz jakim klocem jedziesz. Mam często możliwość polatać Dyversją brata, i przy moich 78kg wagi nie mam z nią najmniejszych problemów. Moim zdaniem jest to jeden z najbardziej niedocenianych motocykli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xj 600 Diversion jeździłem i tak naprawdę nie bardzo mi rownież podeszla. Ja wiem że na 900 może być zupelnie inaczej.

OK , skoro Bandziorek 600 za slabiutki to go odrzucę. Nie chciał bym żeby mi sie zamulal w czasie jazdy z plecaczkiem :)

Sezon już dobiega końca , wiec będą pojawiać sie ogłoszenia z lepszymi cenami. Tak to zawsze bywa. Nie spieszy się bardzo i mogę poczekać do listopada-grudnia ;)

 

Wiec będę się rozglądał za B12 no i za SV 650N. Naprawdę jakoś dziwnie ciągnie mnie do małego szatana który idzie z samego dołu. Nie lubię zbytnio pilować pod czerwone dlatego zastanawiam się na V90.

SQ7FBY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xj 600 Diversion jeździłem i tak naprawdę nie bardzo mi rownież podeszla. Ja wiem że na 900 może być zupelnie inaczej.

OK , skoro Bandziorek 600 za slabiutki to go odrzucę. Nie chciał bym żeby mi sie zamulal w czasie jazdy z plecaczkiem :)

Sezon już dobiega końca , wiec będą pojawiać sie ogłoszenia z lepszymi cenami. Tak to zawsze bywa. Nie spieszy się bardzo i mogę poczekać do listopada-grudnia ;)

 

Wiec będę się rozglądał za B12 no i za SV 650N. Naprawdę jakoś dziwnie ciągnie mnie do małego szatana który idzie z samego dołu. Nie lubię zbytnio pilować pod czerwone dlatego zastanawiam się na V90.

Ja po sezonie na B12 przejechałem się V-STROMEM kumpla (podobno ten sam silnik co SV 650)...Myślałem, że manetkę ukręcę! Nie ma nawet porównania do B12!

W Bandicie jak już przejdziesz 2 tys obr. to zaczyna się jazda, po przekroczeniu 5 tys musisz dobrze się trzymać kierownicy, a po 7 tys zaczyna urywać dupę :) 91 Nm robi swoje, a osiąga te parametry już przy 4,5 tys. obr. Jeśli chcesz SV-kę, to tylko 1000 ccm.

 

Na cenę strasznie bym nie liczył. Jeśli ktoś ma pewny, sprawdzony sprzęt, to za grosze go nie odda. Szczególnie, że jest to motocykl, który zawsze można sobie zostawić na kolejny sezon i nie będzie się nudzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy obserwowales jak sie klarują ceny tak od marca a potem od listopada ? Naprawdę widać różnice. Powiem Ci nawet że obserwuję już przez jakiś czas kilka motorków i cena od początkowej do obecnej to obniżka od 300 do 1000zl . Ja wiem że ktoś może napisać że to spadki cen tylko na jakiś trupach. Może i tak , ale czy oby napewno ???

Powiem tak , liczę na okazję , że ktoś będzie musiał sprzedać z przyczyn nie zależnych. Ewentualnie zakupię jakiegoś sprowadzonego , albo sam po coś pojadę.

 

Co do gsx 750 inazuma - dość ciekawie wygląda. Niestety nie miałem możliwosci tym śmignąć.

 

Teraz kwestia mojego wyboru.

B12 jak najbardziej biorę pod uwagę i będę za takim się rozglądał.

Wagę przeżyję. Mój ma 260 kg i daje sobie spokojnie radę ,wiec z tym też sobię poradzę. Jeżeli tylko spełnia moje oczekiwania czyli spalanie nie za duże do 7L przy normalnej spokojnej jeździe , nie będzie zbyt awaryjny , częsci dostępne i nie za drogie , wygodne dla mnie i plecaczka.

 

SV1000 ??? . Chętnie takiego bym przygarnął , lecz kwota którą dysponuje nie będzie wystarczająca.

Gram w Totka , jak uda mi się wygrać to pierwsze co zrobie to lece do sklepu po XJ6 . Jezdzilem tym troszkę i na miasto lux.

SQ7FBY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weż tez pod uwagę zrx1100, ja takim jeżdżę obecnie i co ci mogę powiedzieć to to, że poręczniejszy jak nie jedna 600, na brak mocy nie będziesz narzekał, w pieniądzach się zmieścisz, spalanie 6,5-8.0 (podobno 1200 pali jeszcze mniej), no i pasażer będzie ci wdzięczny za wybór :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weż tez pod uwagę zrx1100, ja takim jeżdżę obecnie i co ci mogę powiedzieć to to, że poręczniejszy jak nie jedna 600, na brak mocy nie będziesz narzekał, w pieniądzach się zmieścisz, spalanie 6,5-8.0 (podobno 1200 pali jeszcze mniej), no i pasażer będzie ci wdzięczny za wybór :)

Mam jednego znajomego który go miał. Nie miał o nim dobrego zdania.

 

1. B12

2. SV 650N

3. ????????

 

Dalej nikt się nie wypowada na temat VTR . Czyżby nikt tym nie jeździł ?

 

@tadeo

A jak wygląda zapotrzebowanie na olej u CIebie ? Często robisz dolewki ?

Edytowane przez Albin77

SQ7FBY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

@tadeo

A jak wygląda zapotrzebowanie na olej u CIebie ? Często robisz dolewki ?

Praktycznie nie dolewam. Na 6 tyś km jak weźmie 200 ml to max. Ale ja głównie jeżdżę turystycznie, kręcę do 5 tys. (nie ma po co wyżej:), moto ma teraz 36 500 km przebiegu i jest to autentyczny przelot. Kupiłem go jeszcze mieszkając we Włoszech od 1 właściciela w stanie idealnym i w takim stanie nadal udaje mi się go utrzymać. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące B12 to pytaj śmiało tutaj lub na priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praktycznie nie dolewam. Na 6 tyś km jak weźmie 200 ml to max. Ale ja głównie jeżdżę turystycznie, kręcę do 5 tys. (nie ma po co wyżej:), moto ma teraz 36 500 km przebiegu i jest to autentyczny przelot. Kupiłem go jeszcze mieszkając we Włoszech od 1 właściciela w stanie idealnym i w takim stanie nadal udaje mi się go utrzymać. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące B12 to pytaj śmiało tutaj lub na priv.

Puki nie uslyszalem jeszcze konkretnych opini na temat VTR i SV 650N , powiedz mi po czym na 1 rzut oka można stwierdzić przebieg tego moto. Pewnikiem sa elementy które złużywają sie przy danym przebiegu. Na co szczególnie zwrócić uwagę. Jakieś bolączki wieku młodzieńczego ?

Jeżeli będzie to B12 to od roku 2000.

Edytowane przez Albin77

SQ7FBY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno to określić. Mój praktycznie z każdej strony wyglądał jak nowy. Słabym punktem Bandita jest zdecydowanie sprzęgło (oryginał ma za słabe sprężyny).

Poza tym, nie ma jakiś szczególnych bolączek. Znam egzemplarze z przebiegami w okolicy 70-80 tys i nie odbiegają znacząco stanem od mojego motocykla.

Ja jakieś 3 tys km temu wymieniłem łożysko główki ramy. I to wszystko :)

 

Zwróć uwagę na lakier, bo niestety jest on dość delikatny i łatwo się przeciera (np. na styku kanapy ze zbiornikiem). Również kolektory w zadbanym egzemplarzu będą miały złotawy, ale dość błyszczący kolor. Rdza i syf świadczyć będzie o braku dbałości. Chorób wieku dziecięcego nie stwierdzono.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://otomoto.pl/suzuki-bandit-gsf-1200-s-2002r-M3769730.html

http://motocykle-tarnobrzeg.otomoto.pl/suzuki-gsf-bandit-650-2006r-M3789889.html

 

To na początek może coś takiego :) . Cena trochę niska , ale warto może obejrzeć ?

Edytowane przez Albin77

SQ7FBY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VTR czy TL 1000 odpadają w przedbiegach ;) ciężko o motocykle droższe w eksploatacji. Robią problemy podczas jazdy, w garażu i na stacji paliw.

.....

Może się uda też znaleźć Fazera 1000, VFRkę, RF900, CBR1000F.

 

Jakie problemy robią VTR i TL 1000 podczas jazdy, w garażu i na stacji paliw ?

Miałeś któryś z wymienionych motocykli, jeździłeś czy tylko kolega kolegi...

Po pierwsze, nie napisałeś nawet jakie VTR i jakie TL, mam rozumieć FIrestorm i TL S ?

Te silniki mają dobrą opinię (poza tymi wyprodukowanymi w 1997r).

W przypadku VTR silnik może i chodzi jak to określił Yuby ,,jak pompa od gnoju'', pije oliwę, ale poza tym jest niezawodny i bezawaryjny.

TL S może i wzorem niezawodności nie jest, ma za to swoje plusy natomiast trzeba odpowiedzieć sobie na pytanie - po co kupować litrową V-kę - do ekonomicznej, bezawaryjnej jazdy w mieście ?

Co do spalania w Hondzie - jeśli wszystko jest wyregulowane, posiada ona standardowe dysze i nie jest założony K&N, jest zadbana i regularnie serwisowana to realne spalanie waha się od 7 do 9. (możliwe że da się zejść do 6,5 jak i 10litrów, mi się nie udało).

V-ki nie kupuję się ze zdrowego rozsądku, ekonomicznych wyliczeń, V-kę trzeba po prostu chcieć.

Charakter, jebnięcie z dołu i odgłosy towarzyszące pracy takiej maszyny w moim przypadku to esencja jazdy na motocyklu.

Ja szukając motocykla polowałem na Thunderace'a, starsze modele Bandita tymczasem na ogłoszenie ze swoją Hondą wpadłem przypadkiem. Po prostu nie brałem pod uwagę tego że w takiej kasie, zimową porą można kupić motocykl który oprócz samego sprzętu daje tyle dodatkowo tyle fun'u z racji bycia V-ką.

 

Co do pozostałych typów:

Bandit 1200 - faworyt i bezapelacyjnie najlepszy z dużych uniwersalnych motocykli ale w tej kasie będzie bardzo ciężko, sam szukałem dłuższą chwilę w ubiegłym roku

Fazer 1000 - propozycja kolegi Oktańskiego - za 7tys ? powodzenia

CBR 900rr - prędzej, ale starsze roczniki

VFR - 800 mam rozumieć, może być problem gdyż trzymają cene. Polecam

RF 900 - ta, na pewno będzie to coś w okolicach 2000r

SV 650 - bardzo mały gabarytowo motocykl, musisz się przymierzyć

SV 1000 - Świetny sprzęt, ale nie za taka kasę

GSXF - jak już to duże jajko, całkiem dobra propozycja

ZRX 1100 - ten zielony z linku, jesli tylko wystarczyłoby na niego..

 

Można wziąć pod uwagę jeszcze :

Thundercat'a

Thunderace'a

GPZ 1100

 

Co do tych 2 ogłoszeń - jechać i oglądać, ale za taka kasę, te roczniki.. nie wydaje mi się ;)

Co do wypowiadania się w tym temacie - wszystko już zostało napisane w tematach poświęconym tym motocyklom, trzeba tylko siąść i przewertować to wszystko.

 

Pozdro

Edytowane przez tnt1200
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...