Skocz do zawartości

KTM Duke 390


Rekomendowane odpowiedzi

Siemka !

 

KTM stworzyl wspanialy motocykl ( z ABS'em ) Chcialbym go sobie zafundowac i przerobic na Enduro.

 

Jako baze mam KTM GS 250 w 2 T Z tego co wstepnie rozmawialem z dealerem KTM to mi odradzil.

 

Zastanawiam sie czy mozna by bylo wstawic albo silnik do tego co posiadam albo z Duke wyrzucic tylny wahacz i wstawic od bazy, przednie lagi z polkami.

Moze ktos to ogarnia i cos doradzi

 

pozdro i dzieki

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie bonusowe, który rok tego GS'a ? Czego oczekujesz od maszyny ?

 

Jeśli masz wystarczająco dużo $$$$ to wszystko da się zrobić. Osobiście uważam, że lepiej weź się za opcję przekładanie samego zawiasu albo jeszcze lepiej układu hamulcowego wyłącznie (kwestia adapterów zacisków i tarczy + osprzętu ABS), bo jeśli dobrze zrozumiałem chcesz przełożyć 4T EFI będący elementem nośnym do ramy kołyskowej jeśli dobrze pamiętam dla 2T z gaźnikiem. Huk roboty krótko mówiąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie bonusowe, który rok tego GS'a ? Czego oczekujesz od maszyny ?

 

Jeśli masz wystarczająco dużo $$$$ to wszystko da się zrobić. Osobiście uważam, że lepiej weź się za opcję przekładanie samego zawiasu albo jeszcze lepiej układu hamulcowego wyłącznie (kwestia adapterów zacisków i tarczy + osprzętu ABS), bo jeśli dobrze zrozumiałem chcesz przełożyć 4T EFI będący elementem nośnym do ramy kołyskowej jeśli dobrze pamiętam dla 2T z gaźnikiem. Huk roboty krótko mówiąc.

 

Z 1993 ale w naprawde dobrym stanie poza silnikiem, najprawdopodobnie padniety ( zalany modul albo walniety Stator ktorego nie kalkuluje sie juz kupic oryginalnego bo raz, ze 250 € a dwa wogole nie powiedziane, ze to Stator i pytanei czy KTM wogoel ma go jeszcze na stanie ) silnik chodzi, moto jezdzi ale nie osiaga swojej mocy.

 

Chcialbym sporadycznie posmigac po wertepach czy sporadycznie pojechac na tor troche sie zmeczyc i troche poszalec, w DR 350 brakuje mi momentu obrotowego i mocy.

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak głębiej się zastanawiam to ten diler kompletnie od dupy strony Ci doradził.

Jeśli chcesz 390'tke zmusić do jazdy w terenie to musiałbyś zmienić zawias na coś z dłuższym skokiem i tutaj dobre wieści są takie, że przód i tył mają rozwiązania z ichniejszych krosówek, bo tył PDS a przód 43mm. Problemem bybyły koła, bo 17" alusy w terenie nie sprawdzą się więc problem numer jeden

Przednie koło do którego wejdzie tarcza z ABSem a niestety DUKE ma dość dużą z terenowego punktu widzenia, bo 300mm i 4 tłoczkowy zacisk.

Tą ćwiarę to imho, możesz wykorzystać jako kapitał na działania.

Natomiast wybebeszanie 390'tki dla tej ćwiary jest bez sensu, bo skoki zawieszeń są za małe na potrzeby terenowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...