JACK. Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Witam . Mam taki problem że nie moge zlokalizawać które dokładnie części sie o siebie dotykają że podczas wibracji gdy silnik pracyje dochodzą takie dość nie przyjemne dźwięki tak jak by plastki stukał o metal. Gdy motocykl pochodzi dużej albo podczas jazdy dźwięk jest nie do wytrzymania napierda*** mi to niemiłosiernie wiadomo będe myślał o jakiś podkładkach czy coś w tym stylu ale prosiłbym Was o pomoc w zlokalizowaniu tego problemu . mniej więcej dźwięk wydobywa sie z czachy ale po wielu oględzinach nie udało mi sie znaleść problemu ... Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Przypominają mi się moje przeboje z Suzuki XF650 - tam też strasznie waliło z okolic czachy, coś jak plastik wrzucony luźno do plastikowego schowka :)Zdjąłem czachę i dokręcałem wszystkie śrubki. Kilka było luźnych, ale przyczyną był licznik, który się poluzował i jego mocowanie tak waliło.Zdejmij czachę, to chwila roboty i bez problemu zlokalizujesz, co jest luźne.Jeszcze mi się przypomniała Yamaha XJ600 - tam w lusterkach były ciężarki, które się po pewnym czasie odklejały i latały sobie luźno. Też waliły jak szalone. Może masz to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 (edytowane) Trzeba w czasie jazdy wszystko kolejno obmacać. Mi coś brzęczało jak osa czy inny owad tylko przy 8000obr/min, Okazało się, że kluczyk w stacyjce.EDIT Jeszcze miałem przebój z trzeszczącą szybą. Z jakiegoś powodu śrubki które ją trzymały poluzowały. Mogło to mieć związek ze sparciałą gumą nakrętek mocujących (nie samohamujących). Edytowane 29 Sierpnia 2013 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silamat Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Wcześniej miałem KLE i też waliło. Zlokalizowałem, że to zegary walą o osłonkę. Zegary były przykręcone tylko do cienkiej blaszki która strasznie drżała. Na postoju wydawały sie ok. ale w czasie jazdy tak nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 (edytowane) plastik przy osłonie chłodnicy dość głośno brzęczał ale to nie to jednak , rozkręce zaraz czache i mam nadzieje że znajde. tak tylko powiem że poprzedni właściciel( znajomy ) był z tym u podobno dość dobrych mechaników którzy też rozkręcili czache dali kilka podkładek dokręcili wszystko na maksa i brzęczało dalej :biggrin: :clap: a jak odkręcić zegary żeby poł motóru nie rozbierać ( mam pęknięty plastik dlatego stanowi to problem) Edytowane 31 Sierpnia 2013 przez JACK. Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 3 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 dobra już znalazłem tak jak mówiliście chodziło o zegary ale też dolny plastik brzęczał o lampe no i te plastiki przy chłodnicy . DZIĘKI !!! :buttrock: Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0l0R Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Na czym wyciszyłeś silikon? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.