rydel Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Jestem "świeżym" posiadaczem Yamahy XJ6 i szczerze nie ogarniam jeszcze wszystkiego bo nie dawno zrobiłem też prawko. Niedawno też, kupiłem wspomnianą Yamahę i po kilku tygodniach użytkowania pojawił się nastepujący problem: przy rozgrzanym silniku nie chce wchodzić "luz". Ostatni ze dwa razy zdarzyło mi się także, że nie mogłem przeskoczyć z 1 na 2. Teraz pytanie: czy to jest normalne czy coś jest nie tak? Motocykl to rocznik 2010 a aktualnu przebieg to 12200 km. Proszę kolegów o poradę i pomoc, czy mam się martwić czy jest to jakiś typowy problem motocykla albo mójej techniki jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damka Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Wymiana oleju bądź kontrola tarcz sprzęgłowych? Nie czuć że sprzęgło nie rozłącza do końca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydel Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 (edytowane) Sprzęgło rozłącza. W takim razie zacznę od wymiany oliwy.Dzięki. Edytowane 24 Sierpnia 2013 przez rydel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Ostatnio też mi coś takiego się przytrafiło, przeciskając się w korku w upalny dzień stanąłem na już którymś z kolei czerwonym świetle i nie mogłem włączyć luzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydel Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Dzisiaj wyczułem, że na pierwszym biegu pomimo wciśniętego sprzęgła leciutko ciągnie.I co teraz z tym zrobić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Upewnić się, że linka jest właściwie naciągnięta. Zmienić w końcu ten olej jeśli do tej pory jakiś dziwnym trafem jeszcze tego nie zrobiłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydel Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 No nie ma jakiegoś znacznego luzu.No oliwy nie wymieniłem jeszcze ale też nie jeździłem dużo :)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Ale to ile przejechałeś to jeden pies, chodzi o to ile olej ma nalatane kilometrów od ostatniej wymiany. Jeśli ktoś wlał jakieś szczochy to sprzęgło będzie kleić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydel Opublikowano 13 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Oliwa zmieniona - Castrol Power1 Racing 4T 10-W50. Problem pozostał :(( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 (edytowane) Na tej stronie:http://www.fz6r-forum.com/forum/f13/clutch-won-t-disengage-21998/index2.htmlTemat o nowej fz6r z przebiegiem 9600 mil i ten sam problem co u ciebie. Tam jest opisane jak rozwiązać ten problem - właścicielowi fz6r się udało - jego motocykl chodzi jak nowy... Edytowane 14 Września 2013 przez samonek4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydel Opublikowano 26 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Problem nie zniknął, wręcz przeciwnie :sad: Dzisiaj miałem problem z wrzuceniem 3 - ki :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwasz Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Temat stary, ale może topc starter napisze co było nie tak? Ja też mam XJ6, też mam takie objawy (identyczne), ale u mnie zawsze pomaga naciągnięcie linki sprzęgła. Jak się kończy zakres regulacji w nakrętce na kierownicy, to należy użyć regulacji w lince. Linka ma w pobliżu silnika takie zgrubienie zablokowane nakrętką kontrującą, którego wykręcanie powoduje wydłużenie się całego pancerza. Ale u mnie jest inny problem : po wyregulowaniu luzu linki luz wraca po 2 tygodniach! Ostatnio tylko reguluję reguluję, a linka zdaje się rozciągać i rozciągać! Czy ktoś miał taki objaw? Może ją całą zdejmę i zobaczę, czy pancerz jest OK? 27000 km ma. Cytuj http://www.iwasz.pl/electronics/motorcycle-black-box-part-1-data-acquisition-with-arduino-mega/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Wymontuj i obejrzyj bo bardzo prawdopodobne że się przetarła w jednym miejscu (z reguły przy klamce) i lada moment się urwie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwasz Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Dokładnie. Nawet nie trzeba było jej wymontowywać. Wróciłem do domu, obejrzał dokładnie tam na dole i zaczęły już strzępy tej linki wyłazić z pancerza... Dobrze, że nie strzeliła gdzieś po drodze. Pozdr. Cytuj http://www.iwasz.pl/electronics/motorcycle-black-box-part-1-data-acquisition-with-arduino-mega/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Dobrze wozić ze sobą zestaw naprawczy na taką ewentualność. A linkę możesz dać do dorobienia, wyjdzie ok. 30zł. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.