krefik Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Witam wszystkich kolegów, pytanie mało szczegółowe, bo nie bardzo mam jeszcze pojęcie co, gdzie i jak z ER5. Dzisiaj po przejechaniu ok. 15km coś zgrzytnęło i maszyna się zatrzymała. Okazało się, że gdzieś wcięło olej - wczoraj był, przejechałem jakieś 120km, więc nawet nie sprawdzałem rano. Po zatrzymaniu brakowało około litra, ale już wszystko stało. Rozrusznik nie jest w stanie zakręcić wałem - zgrzyt i stuknięcie, sprzęgło rusza się o kilka mm. Kontrolki były ciemne, zaświeciły dopiero po zwiezieniu maszyny lawetą do domu. Nie dam rady nawet zakręcić wałem na jedynce - tylne koło się blokuje. Biegi do góry nie wskakują. Czy ktoś mógłby doradzić gdzie mógłbym jeszcze zajrzeć, zanim przyjdzie poniedziałek i jakiś mechanik otworzy drzwi? I czy to już kaplica, czy jest jeszcze szansa, że uratuję silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drzewo Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Słabo to wygląda. Piec się zatarł, raczej nie ma sensu bawić się już w naprawianie. Pozostaje szukanie nowego silnika. Cytuj www.moto-opinie.info - Opinie o produktach motocyklowych w jednym miejscuSklep motocyklowy Moto Opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Słabo to wygląda. Piec się zatarł, raczej nie ma sensu bawić się już w naprawianie. Pozostaje szukanie nowego silnika.Amen.Nic dodać nic ująć. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krefik Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 A co się mogło zatrzeć? Tłoki w cylindrach czy raczej wał korbowy? Przy wrzuconej jedynce koło rusza się w zakresie kilku centymetrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Zatarłeś silnik a gdzie to okaże się po rozebraniu.Oczywiście można go naprawić tylko po co ?Koszty naprawy przekroczą wartość używanego silnika z rozbitka. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 pozostaje jeszcze kwestia gdzie wcięło olej :). 125km to nie jest przebieg w którym silnik może spalić aż tyle oleju aby się zatrzeć. Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 pozostaje jeszcze kwestia gdzie wcięło olej :). 125km to nie jest przebieg w którym silnik może spalić aż tyle oleju aby się zatrzeć. zależy jaki olej tam był zalany i kiedy ostatnia wymiana ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.