slaweko110 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 (edytowane) Witam mam problem z hondą hornet 01r Otóż w płynie chłodzącym znajduję się olej miesza się z nim powstaje tzn kawa z mlekiem w zbiorniczku wyrównawczymSprawdziłem pompę wody jest ok sprawdziłem stojan obudowę chłodnicy oleju przez którą przepływa ciecz też wygląda wszystko okCo może być przyczyną Wg mnie pozostaje pęknięcie głowicy lub uszkodzenie uszczelki pod głowicą Motocykl teoretycznie nie stracił na mocy nie kopci nie dymi przy odcięciu jest tak jakby tylko leciutenki biały dymek ( może mi sie wydaje :D) Motocykl trzyma prawidłową temperaturę. Jakie macie pomysły jak to zdiagnozować ? Edytowane 12 Sierpnia 2013 przez slaweko110 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Podjechać do jakiegoś lepszego warsztatu z analizatorem spalin, niech zmierzą poziom CO2. Ale na 99% uszczelka pod głowicą. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweko110 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Podjechać do jakiegoś lepszego warsztatu z analizatorem spalin, niech zmierzą poziom CO2. Ale na 99% uszczelka pod głowicą. DZięki za poradę a co powinno się stać z poziomem dwutlenku węgla w spalinach ? jak będzie walnięta uszczelka pod głowicą jako tak to większego ciśnienia jakiegoś nadzwyczajnego nie za obserwowałem w układzie chłodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Powinien wzrosnąć. A węże idące od chłodnicy są twarde czy da się je ścisnąć? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek30 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Obstawial bym uszczelke pod glowica tylko dziwi mnie ze olej dostaje sie do plynu chlodniczego a nie odwrotnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Jeśli nie pomyliłem wartości to ciśnienie oleju jest wyższe niż płynu więc takie rzeczy są normalne. Jeśli dziura w uszczelce jest tylko między kanałami to analizator spalin i sprawdzanie ich koloru nic nie podpowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0l0R Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Uszczelka:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drzewo Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Ja bym jeszcze raz sprawdził chłodnice oleju. W poprzednich modelach hornetki oring czasem przepuszczał i tutaj może być podobnie. Cytuj www.moto-opinie.info - Opinie o produktach motocyklowych w jednym miejscuSklep motocyklowy Moto Opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Wszyscy o uszczelce piszą, a czy wywala płyn chłodniczy w ogóle? Taki mógłby być objaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.