Crossik97 Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 Witam.Nadszedł czas remotu silnika w mojej hondzie MTX 125 i ze względu na większą od mojej wiedzę forumowiczów proszę o odpowiedzi na pare pytań.Z podowu dużych kosztów naprawy bo do wymiany jest praktycznie cały silnik a nie chce oszczędzać na cześciach i kupować te z wyższej półki, więc zastanawiam się nad wymiana silnika na sprawny z hondy CRM 125.Mam okazje kupić taki silnik w cenie 800 zł ale z tym wiąże się wymiana elektryki (moduł itp.) Czy dobrym rozwiązaniem jest kupować taki silnik czy jednak szukać orginału od MTX?Silnik orginalny MTX ma mniejszą moc od silnika CRM i jest to różnica ok 5-7 km więc rama nie będzie przeciążona.Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 jeżeli motocykl robisz dla siebie to uważam że lepiej remontować-będziesz wiedział na czym jeździsz...... chyba że nie idzie dostać jakiś części to inna sprawa....... do crm 125 inny jest też wydech i gaźnik to znowusz powiększa koszta.... co tam ogólnie jest do zrobienia ?? wał też zatarłeś ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossik97 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Jest spory luz na wale i zatarty jest na tłoku ze sporą rysą na cylindrze. Mechanik mówi że jest pod wrażeniem że korby nie urwało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilant Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 mocna ta rysa? nadaje się jeszcze do szlifu czy trzeba nowy cylinder kupować?co do crm to mogą być też inne mocowania silnika, ale nie wiem jak tam jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 do crm inne jest wszystko -mocowania silnika, gaźnik ,elektryka, dyfuzor, filtr powietrza więc jeśli nie masz w tych 800 osprzętu to jeszcze trochę kosztów cie czeka...... no ale do mtx chyba nie idzie dostać korby a cena wału w aso pewno przewyższa kilkukrotnie wartość motocykla wiec w zasadzie wymiana pieca tylko pozostaje....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkson Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Witam.Nadszedł czas remotu silnika w mojej hondzie MTX 125 i ze względu na większą od mojej wiedzę forumowiczów proszę o odpowiedzi na pare pytań.Z podowu dużych kosztów naprawy bo do wymiany jest praktycznie cały silnik a nie chce oszczędzać na cześciach i kupować te z wyższej półki, więc zastanawiam się nad wymiana silnika na sprawny z hondy CRM 125.Mam okazje kupić taki silnik w cenie 800 zł ale z tym wiąże się wymiana elektryki (moduł itp.) Czy dobrym rozwiązaniem jest kupować taki silnik czy jednak szukać orginału od MTX?Silnik orginalny MTX ma mniejszą moc od silnika CRM i jest to różnica ok 5-7 km więc rama nie będzie przeciążona.Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam Mam cały silnik kpl od hondy ns 125 na sprzedaż , jak coś. Brakuje tylko mechanizmu kopki i 6 biegu. za 500zł oddam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.