toowdie Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zacznijmy od tego jaką masz wersję - Po jednej świecy na cylinder czy po dwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 tak sobie smigam teraz po Podhalu:) i wpadlem na pomysl ze to moze tps, to chyba jedyna rzecz po ktorej ten moto ustala sklad mieszanki a pamietam ze jak go odpinalem to nic sie nie zmienialo, w sumie mialby duze dzanse oberwac po myciu,wiem jak sprawdzic samochodowy tps, wystarczy wpiac sie miernikiem tu moze bedzie podobnie. moze przez tps mieszanka jest zbyt uboga i w tym lezy problem. po jednej po dwie bylo chyba od 2004 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 TPS jest dobry, tak, że skończyły mi się pomysły będzie trzeba oddać moto do mechanika, tak przy okazji orientuje się ktoś gdzie można w małopolsce znaleźć dobrego mechanika, który będzie posiadał interfejs do takich sprzętów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Może zwyczajnie iskra spiernicza Ci bokiem. Z tego co doczytałem to problem masz stały więc trochę zgaduję ale nieznaczne pęknięcia na obudowie mogą powodować tylko częściową utratę jakości iskry i wtedy masz sprzęt który jakoś tam pracuje ale jednak zdycha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 próbowałem w sumie na trzech kompletach, zresztą jak coś jest nie tak z świecą to silnik lubi przerwać, strzelić w tłumik czy nierówno pracuje, a ten chodzi ładnie przez ok 5 sek i gaśnie, wygląda tak jakby ktoś odłączał paliwo, szkoda że nie mam colortune akurat w tym rozmiarze bo może wypatrzyłbym coś więcej, obstawiam że sterownik będzie walnięty, zresztą już nic innego nie przychodzi mi do głowy, tego jednak bez interfejsu nie sprawdzę, nie ma to jak japończyki gdzie wystarczy zrobić zworkę na kablu i już wszystko wiemy:-), dzięki wszystkim za pomoc i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Ale ja nie o świecy mówię tylko o cewkofajkach lub ewentualnie oddzielna cewka z przewodem i fajką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 tu jest oddzielna cewka i przewody z fajkami, dla pewności spawdzę, podchodzi podobno bez prblemu cewka od punto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 problemem był czujnik Halla, moto ma dwa czujniki jeden odpowiada za zapłon, drugi za dawkowanie paliwa, moto na początku odpalał ale gdy nie zgłaszał się drugi hall, odcinał paliwo na wtryskach, czujnik wymieniony maszyna śmiga, koledzy z forum bmw podesłali schemat jak sprawdzić czujnik, oraz znalazłem gościa który podpiął mi sprzęt do interfejsu, system jest o tyle głupi, że nie wywala błędu od razu tylko, trzeba było odpalić testy i kręcić ręcznie wałem. W każdym razie sprzęt już działa, może komuś post pomoże żeby nie rozkręcał całego moto tak jak ja:-), w każdym razie zaopatruje się w oscyloskop wtedy taka awaria byłaby odrazu do wypatrzenia, dziękuję wszystkim za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.