Sylwester Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Witam,mam problem z swoja CBF 1000, rok 2006, a mianowicie bardzo glosno wchodzi jedynka gdy np. wrzucana jest z postoju, gdy sie tocze na przyklad dojezdzajac do swiatel to wejdzie spokojnie. Co jeszcze zaobserwowalem to pierwsze wrzucenie jedynki jest zawsze glosne ale gdy wrzuce z powrotem na luz i znowu sprobuje jedynke to juz wchodzi cicho i tak jak wchodzic powinna.Specem nie jestem ale mialem juz sporo maszyn wszelkiej masci i wydaje mi sie ze w rusku wchodzila jedynka ciszej niz w cbf-ie .Pytanie czy ten typ tak ma i trzeba sie przyzwyczaic czy moze zmienic mu olej bo w niektorych sprzeta to rozwiazywalo problem. Sprzet ma 11 tys mil na liczniku i serwis robiony okolo 500 mil temu.Bede wdzieczny za jakiekolwiek sugestie.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 oczywiście przeczytałeś, korzystając z wyszukiwarki, porady i odpowiedzi we wszystkich poprzednich pytaniach o głośno/ ciężko wchodzącą jedynkę..?jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 26 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 szukalem ale nie znalazlem nic odnosnie cbf, jedyne co bylo to odnosnie yamahy a motocykl motocyklowi nie rowny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 1 zawsze wejdzie glosno - brak synchronizatora ,druga sprawa olej - ja zmienilem castrola na motula 5100 i mam zupelnie inna skrzynie...biegi wchodza precyzyjniej i szybciej. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 27 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 to ze jedynki wchodza glosniej to ja wiem ale nie tak jak mojej cbf-ie. Poza tym wrzucajac z postoju dwojke tez jest mega pierd...cie a dwojka juz ma synchronizator, dopiero po wrzuceniu luzu i ponownym wbiciu dwojki wchodzi jak w maslo.Wydaje mi sie ze winowajca jest olej ktory skleja sprzeglo, zmienie na Motula i zobacze jak bedzie. Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 to ze jedynki wchodza glosniej to ja wiem ale nie tak jak mojej cbf-ie. Poza tym wrzucajac z postoju dwojke tez jest mega pierd...cie a dwojka juz ma synchronizator, dopiero po wrzuceniu luzu i ponownym wbiciu dwojki wchodzi jak w maslo.Wydaje mi sie ze winowajca jest olej ktory skleja sprzeglo, zmienie na Motula i zobacze jak bedzie. Dzieki Piszesz o rzeczach których nie znasz.Motocyklowe skrzynie biegów nie mają synchronizatorów. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 27 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 masz racje myslalem ze jest tak jak w autach a tutaj raczej mozna porownac skrzynie do maszyn rolniczych :). Czlowiek zyl w bledzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.