tomek5700 Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 witam,Potrzebuję informacji na temat regulacji sprzęgła, a mianowicie tej śrubki co jest przy tych tarczach sprzęgła pod deklem, jest jakaś możliwość kręcenia nią bez rozkręcania całego dekla? ponieważ ostatnio miałem problemu ze sprzęgłem i to wszystko rozbierałem itd, no i teraz mi ślizga sprzęgło i chciałbym nią podregulować tylko nie chce znów uszczelki zniszczyć ... bardzo proszę o pomoc, i jeszcze jedno, czy jak odkręce ten dekiel to wycieknie mi jakiś olej czy tam normalnie nic nie powinno być?chodzi o yamaha TTR 600 rocznik 2000. Bardzo dziękuję za wszelkie informacje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Musisz sciągać pokrywe,oleju może wyciec jakies 200-300ml. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 najlepiej połozyć motocykl na lewym boku wtedy nic nie wycieknie........ Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek5700 Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 (edytowane) nie wiem czy to dobrze kombinuje ale regulacja polega na tym że ustawie na tej śrubie przy rączce sprzęgła gdzies na połowę, ten naciąg koło silnika z lewej strony też gdzieś koło połowy później ściskam sprzęgło i kręce ta śruba pod deklem z prawej strony tak żeby się te znaki z lewej strony silnika wyrównały ? Takie coś w serwisówce pisało tylko nie wiem czy dobrze przetłumaczyłem ? Chyba że macie jakieś inne sposoby na regulację bo szczerze to te znaki do których trzeba ustawiać to w tak kitowym miejscu że nie ma szans tego równo ustawić no chyba że fartem :)to z tym przechyleniem motocykla to chyba by się sprawdziło ale wtedy nie ma możliwości ustawienia do tych znaków :-( Edytowane 23 Lipca 2013 przez tomek5700 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 Ja w xt ustawiałem tak, wykręcasz ta śrubkę ile się da potem na lince przy silniku ustawiasz tak żeby dzwigienka była mniejwiecej pod kątem prostym do linki,i wtedy delikatnie wkręcasz tą srubkę aż poczujesz że opiera się o popychacz,to wtedy wykrecasz ja o pół obrotu i kontrujesz.powinno dzialać,To bylo w xt ale myslę że u ciebie jest podobnie.No chyba że u ciebie jest dzwigienka na prawym deklu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek5700 Opublikowano 24 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 dźwigienka jest z lewej strony tam gdzie biegi . Czyli mówisz że tam bardzo nie zwracać uwagi na te znaki ? Mógłby ktoś jeszcze podać swój sposób bo nie chce znów później tego wszystkiego rozbierać jeszcze jakby się udało bez uszkodzenia Uszczelki to by super było :) dzisiaj idę na pielgrzymkę za 8 dni Wracam i biorę się za to więc jak ktoś by miał jakieś jeszcze sposoby to piszcie :) dzięki za zainteresowanie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.