Skocz do zawartości

tomek5700

Forumowicze
  • Postów

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zubrzyca Górna

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha TTR 600 Belgarda
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia tomek5700

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. miałem akurat stara świece z niego, włożyłem i dosłownie od strzała , możliwe jest że te poprzednia świece spaliło ? Bo taka wyglądała i iskry nie dawała :) dzięki wielkie za podpowiedz. A jeszcze tak na przyszłość co to jest to CDi ?
  2. Ok jutro zabieram się do pracy też obstawialem świece, już tak czy tak ją miałem wymieniać więc od razu to zrobię i spróbuje. Jakby ktoś miał jeszcze jakiś pomysł co to może być to bardzo proszę pisać jak już będę miał moto pod nożem to sprawdze wszystko co mogłoby być tego przyczyną:)
  3. witam wszystkich użytkowników. Mam pewien problem, Jeździłem normalnie motocyklem, yamaha ttr 600 2000r wszystko było Ok bez żadnych problemów itd. Później motocykl stał może 3tygodnie nie używany w takim garażu nie ogrzewanym a parę razy była temp na minusie mocą. Chciałem się przejechać i pale moto. Zapalił normalnie od kopa po tej przerwie na ssaniu zostawiłem go niech się grzeje i po chwili zgasł i nie chce zapalić to po około 15min kopania zapalił to go trzymalem na gazie tak żeby nie zgasł trochę się zagrzal to się przejechałem moto normalnie chodzi i nie gaśnie . Ta przejażdżka taka tylko krótką i bez szaleństw żeby tylko sprawdzić czy jeździ dobrze. Zgasilem moto i pale go bez żadnego problemu i nie gasnie więc go zostawiłem. Później znów stał może 2tygodnie warunki takie same. Odpalam motocykl na ssaniu wszystko bez problemu dosłownie od kopa zostawiłem na ssaniu niech się trochę grzeje i biorę go że pojadę i nawet biegu nie wrzucilem i zgasł to próbuje palić bez ssania już i tak palił i gasl to wkońcu jak zapalił to dałem gazu i pali tak duszno i ogień z tłumika poszedł to go wkońcu puściłem z gazu i już nie Odpalil. Czego to może być przyczyną i od czego w ogóle zacząć przy szukaniu przyczyny. Bardzo proszę o pomoc. :( nowe gumy założone na pierwsze śniegi a tu moto nie pali :-(
  4. dźwigienka jest z lewej strony tam gdzie biegi . Czyli mówisz że tam bardzo nie zwracać uwagi na te znaki ? Mógłby ktoś jeszcze podać swój sposób bo nie chce znów później tego wszystkiego rozbierać jeszcze jakby się udało bez uszkodzenia Uszczelki to by super było :) dzisiaj idę na pielgrzymkę za 8 dni Wracam i biorę się za to więc jak ktoś by miał jakieś jeszcze sposoby to piszcie :) dzięki za zainteresowanie :)
  5. nie wiem czy to dobrze kombinuje ale regulacja polega na tym że ustawie na tej śrubie przy rączce sprzęgła gdzies na połowę, ten naciąg koło silnika z lewej strony też gdzieś koło połowy później ściskam sprzęgło i kręce ta śruba pod deklem z prawej strony tak żeby się te znaki z lewej strony silnika wyrównały ? Takie coś w serwisówce pisało tylko nie wiem czy dobrze przetłumaczyłem ? Chyba że macie jakieś inne sposoby na regulację bo szczerze to te znaki do których trzeba ustawiać to w tak kitowym miejscu że nie ma szans tego równo ustawić no chyba że fartem :) to z tym przechyleniem motocykla to chyba by się sprawdziło ale wtedy nie ma możliwości ustawienia do tych znaków :-(
  6. witam, Potrzebuję informacji na temat regulacji sprzęgła, a mianowicie tej śrubki co jest przy tych tarczach sprzęgła pod deklem, jest jakaś możliwość kręcenia nią bez rozkręcania całego dekla? ponieważ ostatnio miałem problemu ze sprzęgłem i to wszystko rozbierałem itd, no i teraz mi ślizga sprzęgło i chciałbym nią podregulować tylko nie chce znów uszczelki zniszczyć ... bardzo proszę o pomoc, i jeszcze jedno, czy jak odkręce ten dekiel to wycieknie mi jakiś olej czy tam normalnie nic nie powinno być? chodzi o yamaha TTR 600 rocznik 2000. Bardzo dziękuję za wszelkie informacje..
  7. Nitomen dziękuje Ci bardzo za pomoc, narazie czekam na części, wszystko mam rozebrane w garażu, wiedzę teoretyczną już posiadam, zobaczymy jak to pójdzie w praktyce :)
  8. jak chodzi o dokładne miejsce to jabłonka :) i właśnie w krk mam najbliższy serwis :) o tym nawet nie pomyślałem kiedyś przy rejestracji wpisałem kraków :)
  9. toowdie, nie każdy ma dostęp do profesjalnego serwisu z gwarancją ... a do byle "mechanika" dać i z obawą jeździć to lepiej się dopytać doświadczonych kolegów i samemu to zrobić. Przykład kupiłem motocykl niby po wizycie u "znajomego mechnika" sprzedającego... wszystko ok, trochę kierownica ciężko chodziła ale miałem pierwszy raz doczynienia z większym i cięższym typem motocykla więc pomyślałem że ten typ tak ma, było tylko gorzej później. układ napędowy też zmieniany... tylko do domu wróciłem i tego co się nawet w najgorszym przypadku nie spodziewałem , brak nakrętki mocującej zębatkę przednią (coś się z nią pewnie stało a mechanik nie może się narazić na koszta 80zł w aso więc założył zębatkę bez niej ) oleje w amortyzatorach tak wymienione że jeden ok drugi cieknie, uszczelniacze ledwo żywe, ale po co je wymieniać jak można czas zaoszczędzić i tylko olej zmienić :) , do najbliższego serwisu takiego od serca mam 80km, więc jak mam wybór czy zrobić sam czy dać byle mechanikowi to wole się dopytać na forum ( wkońcu po to ono jest) a jak będzie jakaś poważna usterka to pakuje sprzęt i jade z nim do warsztatu :) w jednej czynności ja jestem dobry i mogę udzielić jakiejś porady komuś, w drugiej proszę o radę i pomalutku się i jej nauczę i już teraz będę wiedział jak wymienić łożyska główki ramy :) sie rozpisałem troche :)
  10. a pierwsze nabić te metalowe stożki do ramy czy całe łożyska? :)
  11. ok przemyślałem i zrobiłem to bo już w sumie nie miałem wyjścia :) teraz tylko kwestia czasy aż nowe przyjdą i je założyć, no i kolejna prośba w jakiej kolejności to zakłafdać, co pierwsze nabić itd.. ? i jeszcze bardzo bym prosił o info, z tym ustawieniem tyłu, czy jak mam do kresek od naciągu łańcucha ustawione, z obu stron na 5 kresce to czy odległość od lewej strony ramy do felgi ma być taka sama jak z prawej strony ramy do felgi? :) bardzo dziękuję za zainteresowanie.. :)
  12. czyli odległość powinna być z obu stron taka sama tak? od lewej ramy do felgi i od prawej do felgi tyle samo? jeszcze jedno, rozkręciłem ten przód i jedno łożysko było całkiem zerdzewiane, więc zamówiłem na allegro, tylko mam problem, macie może jakieś sposoby jak, czym wybić ten od łożyska, taki stożkowy metal co jest w ramie? nie moge sobie z tym poradzić ;/
  13. żeby to sprawdzić to rozkręcić cały przód nie ma innej możliwości? dzisiaj się wezme i to sprawdzę, i co z tą odległością tylnej felgi od ramy, sugerować się tym czy tylko i wyłącznie patrzeć na kreski od naciągu łańcucha? :)
  14. witam. Mam poważny i denerwujący problem z którym nie mogę sobie poradzić. Chodzi o yamahe ttr 600 2000r. Mianowicie motocykl tak jakby krzywo jechał tzn jak puszczę kierownicę to ściąga w prawo a jak jadę to tak strasznie ciężko się skręca kierownicą, jeszcze jak się przechyle trochę na bok i chce kierownicą skręcić to tak jakby blokada była. I nie wiem gdzie szukać przyczyny czy w przednim kole czy z tylu. Pierwsze co się mi nasunelo to że tył krzywo. Mam ustawione równo do tych kresek od naciągu łańcucha (nie wiem czy mogę się tym sugerować ale jak mierze od jednej strony ramy do felgi to mam całkiem inna odległość niż z drugiej strony) z przodu wymieniałem USZCZELNIacze i olej w amortyzatorach założone mam równo od góry te lagi. Bardzo proszę o pomoc co sprawdzić gdzie szukać przyczyny .. Z góry dzięki za odpowiedzi.
  15. dokładnie dzięki wielkie, czyli złe ułożnie dystansu napędu licznika powoduje tę lukę :) za tydzień jak wrócę to to sprawdzę wszystko :) narazie wielkie dzięki za pomoc :) a jeszcze mam takie pytanko , ponieważ nie bardzo mam jak teraz zmierzyć zębatkę tylną, a jak wróce to chciałbym ją wymienić, czy ten model jest odpowiedni do tego motocykla? http://allegro.pl/show_item.php?item=3226191137 ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...