mrew Opublikowano 15 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2004 Hejka, pytanie glownie do wlascicieli ZX6R '95 - '97, bo chodzi o porownanie zachowania sie wskaznika temperatury oleju. Co mnie dziwi troche to to, ze u mnie nawet w cieple dni (25 st. C) nawet przy ostrzejszej jezdzie wskazowka temperatury oleju jest caly czas w najnizszym "dozwolonym" polozeniu - jakis 1 mm powyzej dolnej kreski pokazujacej temperature optymalna do jazdy. Normalnie w innych moto mialem zawsze mniej wiecej po srodku zakresu "normalnego". W tym moto zdarzylo sie tylko raz, ze wskazowka podskoczyla do polowy tego zakresu jak stalem w upalny dzien 5 minut w korku. Czy to normalne w tym modelu czy tez czujnik mam walniety? Pozdr MR Cytuj ******************** Triumph Speed Triple :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 15 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2004 Co prawda nie posiadam takiej kawki ale czy na pewno masz zegar temp. oleju?Jak dotąd to spotykam tylko zegar temp. cieczy ale chłodzącej. Może twoja tak ma ale mówię że jeszcze czegoś takiego nie widziałem mimo że taką szóstką miałem okazję pojeździć. Gdyby to była za niska temp. cieczy chłodzącej to masz coś nie tak z termostatem. Zegar od oleju to by raczej pokazywał jego ciśnienie. No ale może się mylę.Pozdro all Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrew Opublikowano 15 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2004 Tfu, tfu... jasne ze temperatura cieczy chlodzacej. O zielonych migdalach myslalem jak to pisalem :-) Cytuj ******************** Triumph Speed Triple :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 16 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2004 Możliwe są w zasadzie dwie usterki: termostatu, który pozostaje cały czas otwarty lub po prostu układu wskazującego temperaturę. Mogą być utlenione styki, lub awaria samego wskaźnika, lub termistora ( czujnika )Termostat łatwo sprawdzić, podczas nagrzewania się silnika chłodnica powinna być zimna.Termostat powinien zacząć puszczać płyn przy około 80 stopniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 16 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2004 Termostat może jest popsuty albo go wogule nie ma ;) Tak jak mówi inż. Pipcyk :mrgreen: po odpaleniu jak Ci się będzie grzać chłodnica to rozkręć obudowę termostatu i wymień go na nowy. Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.