stoma Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 (edytowane) Zastanawiam się nad wyborem pierwszego moto, mam 183cm wzrostu, z tego co słyszałem to dosyć sporo jak na motocyklistę i powinienem brać to pod uwagę przy wyborze. Priorytetem jest, aby mało palił jak na swoją klasę i części były łatwo dostępne, moto ma być przede wszystkim do szybkiej wygodnej komunikacji po mieście, hobby jest tutaj kwestią poboczną. Budżetowo chcę zamykać sie w 5k na moto. Wpadły mi w oko :1. Kawasaki KLE 500 94-95r tego typu :http://allegro.pl/show_item.php?item=33965781122. Suzuki DR650RS 90-95r tego typu :http://allegro.pl/show_item.php?item=34058584713. Yamaha XTZ 660 90-93r tego typu :http://otomoto.pl/yamaha-xtz-tenere-660-3yf-M3667546.html4. Aprilia Pegaso 650 91-96r tego typu :http://otomoto.pl/aprilia-pegaso-stan-kolekcjonerski-M3713842.html Linki są raczej tylko przykładowe (jedynie ten KLE i DR ew. są w moim zasięgu), który z tych modeli byście polecili bacząc na moje preferencje ? Pegaso raczej z góry odpada, nie wiem czy to zabobony, czy fakty ale pożera paliwo jak moto 800cm. Edytowane 18 Lipca 2013 przez stoma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Z tych wymienionych brałbym XTX, solidny sprzęt. Jeśli chodzi o DRa to dość dużo części jest dostępnych, ale silnik miał wiele wad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wójens Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Zastanawiam się nad wyborem pierwszego moto, mam 183cm wzrostu, z tego co słyszałem to dosyć sporo jak na motocyklistę i powinienem brać to pod uwagę przy wyborze. 183 cm sporo??nie wiem kto wymysla takie brednie.Mam 185, a wiec nie wiele wiecej i zarowno na fzs600 czulem sie bardzo ok, jak i na obecnej kawie.W dodatku ty patrzysz na enduraki, ktore sa chyba z reguly wieksze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoma Opublikowano 20 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 (edytowane) Tak powiedział mi w warsztacie mechanik/motocyklista, gdy rozmawiałem z nim nt. KLE (mówił, że będzie mały na mnie ,co mnie w sumie dziwiło, bo kanapa 85cm chyba do niskich nie należy).Co do DR to czytałem, że późniejsze modele RSE 92-95r mają lepsze silniki, "nie do zajechania" ? Ogólnie widziałem jak ludzie jeżdzą tymi DRkami (orają pole). W pon jadę obejrzeć kilka sztuk, widać może na oko, którego w ogóle nie warto oglądać, albo który wydaje się być sensowny i warto od niego zacząć, żeby nie krążyć po całej Polsce ?XTZ :http://otomoto.pl/yamaha-tenere-M3641633.html - zwłaszcza ta mnie interesujeDR RSE :http://tablica.pl/oferta/suzuki-dr-650-rse-CID5-ID2Om6W.html#93a4e966d1 - ta rówinież, tylko czy to jest oryginalne malowanie ?http://tablica.pl/oferta/sprzedam-suzuki-dr-650rse-CID5-ID3dV77.html#11b8371ba6 - ta również, wydaje się chyba dosyćsolidna ?http://tablica.pl/oferta/motocykl-suzuki-dr-650-enduro-CID5-IDJZyW.html#93a4e966d1http://otomoto.pl/suzuki-dr-650-rse-nie-klx-kle-bmw-xt-xtz-M3718832.htmlhttp://otomoto.pl/suzuki-dr-suzuki-dr-stan-caly-oryginal-M3682172.html Edytowane 21 Lipca 2013 przez stoma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 KLE z wczesnych roczników żre paliwko, aż miło. Moim skromnym zdaniem poszukaj po prostu XT600. Proste i nie do zabicia. Pali do tego naprawdę niewiele o ile ma oryginalne ustawienia, dysze itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.