Baryla Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Witam,po wielu latach braku styczności z motorami, wracam do czynnego jeżdzenia, na razie korzystam z maszyn innych osób, ale przymierzam się do kupna własnego - potrzebuje uniwersalnego motocykla ( szosa/miasto/trasy po Polsce z możliwością zjechania z głównych dróg) - przymierzam się do dwóch opcji: Suzuki V Storm 650 lub BMW F 650 GS, jak na razie bardziej skłaniam się ku drugiej opcjiProśba do użytkowników tych motocykli o pomoc w dokonaniu ostatecznego wyboruZ góy dziękuję PozdrawiamBaryła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Zasadnicze różnice są takie, że F650GS jest jednocylindrowy i zdecydowanie lżejszy. Z drugiej strony ma zdecydowanie niższą moc. Wśród używek większy wybór będziesz miał w V-stromach. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 potrzebuje uniwersalnego motocykla ( szosa/miasto/trasy po Polsce z możliwością zjechania z głównych dróg) - przymierzam się do dwóch opcji: Suzuki V Storm 650 lub BMW F 650 GS, jak na razie bardziej skłaniam się ku drugiej opcji I tak trzymaj, do podróży lepszy mały sztormiak. Tańszy w zakupie i w serwisowaniu, łatwiej później będzie sprzedać, gdy pomyślisz o czymś większym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Też mi się wydaje, że V-strom 650 będzie lepszym wyborem. Ja bym na pewno go wybrał mając taki dylemat. Chyba, że nie lubisz jeździć czymś popularnym. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baryla Opublikowano 10 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Dzięki za Wasze podpowiedzi - widzę, że góruję V storm, to trochę mi namieszało :) Ale co do ceny to wydaje mi się, że to bardzo podobnie, a nawet trochę drożej wychodzi Suzuki Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Baryla - może i drożej w zakupie trochę, ale wydaje mi się, że serwisowanie powinno kosztowo wyjść na korzyść V-stroma. Poza tym to co ktoś wyżej pisał - łatwiej go później sprzedać. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 primo nie wiem, co niby ma gorszego bmw, że rzekomo utrzymanie ma być droższesecundo opis użytkowania dość lakoniczny - znalazłem na szybko jeden temat z porównaniem obu (i jeszcze lc4), ale o obu tych modelach napisano sporo - przy okazji będziesz miał więcej propozycji, np. transalpa, który jeśli chodzi o zjazd z asfaltu będzie (poza najnowszym) o niebo lepszy od zupełnie szosowego vstromajsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Być może drogi serwis BMW to obiegowa opinia i stąd taki tekst, między innymi mój. Inna sprawa, że serwisowanie BMW w ASO na oryginalnych częściach (i to już wiem z doświadczenia) jest jednak droższe niż innych sprzętów, które również serwisowałem w ASO. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.