gpz900 Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Witam,panowie mam problem z ustawieniem pływaków w cvk34.Stąd 2 pytania: 1)jak własciwie powinien być ustawiony pływak?-czy wystarczy zebym odwrócił gażniki o 180st i zmierzył wysokosc pływaka-tak jak sie ustawi?nie ma znaczenia kąt pochylenia gaznika?Znalazłem też inna metode,mianowicie gazniki obrócone o 180st,wpuszczamy powietrze w przewód paliwowy i podnosimy pływak -mierzymy wysokosc od korpusu do konca pływaka kiedy otworzy sie zaworek iglicowy i usłyszymy powietrze...jak jest prawidłowo? 2)gdzie na korpusie gaźnika jest kreska z poziomem paliwa? z góry dzieki za pomoc-przeszukałem już chyba wszystko...na internecie każdy pisze inaczej:)....pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Według mnie bo tak zawsze robiłem najpierw należy sprawdzić szczelność zaworków i czy się nie przycinają. Czyli po odkręceniu komory obracamy gaźnik o 180 stopni dmuchamy w dolot paliwa ( czym kto uważa) unosimy i opuszczamy naprzemiennie pływak patrząc czy zamyka dopływ powietrza. Następnie każda serwisówka podaje jak wysoko ma być ustawiony pływak w takim momencie, mierzymy i doginamy wg potrzeb. Następnie zakręcamy dekiel pływaka mocujemy gaźnik, zakładamy od spodu wężyk, zaginamy go do góry tak żeby był bezpośrednio przy gaźniku, nalewamy paliwa i odkręcamy dolną śrubę w komorze pływakowej. Zaczyna lecieć paliwo w wężyk i zaatrzymuje się na takiej samej wysokości jak w komorze pływakowej. Na gaźniku z boku powinien być znak jaki powinien być stan. Jeżeli równo z podziałką to jest ok a w innym przypadku ponowna regulacja tej blaszki która zamyka zaworek. To tak po krótce :wink:A co do wysokości pływaka jak jest komora zdjęta i obócony gaznik o 180 stopni to pływak musi swobodnie spoczywać bez unoszenia go. I gdy tak sobie leży wówczas mierzymy jego wysokość od krawędzi gaźnika a gaźnik ustawiony poziomo.Sprawdź czy zaworki nie są wyrobione bo ich robocza część musi być idealnie stożkowa bez wcięć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpz900 Opublikowano 3 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 (edytowane) ustawiłem pływaki swobodnie leżące do góry nogami-17 mm mierzone suwmiarką elektroniczna...:)ale lipa w ogóle nie wchodzi na obroty.wczoraj ustawiłem że otwierały sie dokładnie 17 mm od korpusu-tzn leciało powietrze,ale przelewało mi gażniki.Kurde sam już nie wiem,zaworki i przylgnie są jak nowe,sprawdzałem "ciśnieniowo"tzn dmuchałem w wężyk i cisza,dopiero po uniesieniu pływaka leci powietrze.Problem też jest w tym że chciałbym zmienic dysze główne na oryginalne(132),ja kupiłem wersje oryginalnie zdławioną i mam dysze założone(100),sprawdzałem w serwisówce gaźniki niczym sie nie różnią tylko tymi dyszami-moja wersja gpz to A7.Na moich gaźnikach nie ma jednoznacznej kreski poziomu paliwa,na dekielku komory pływakowej jest taki podłużny nadlew ale czy nie powinien byc poziom paliwa wyżej?Jak przymocowałem weżyk i spusciłem paliwo z komory pływakowej ustawiło sie ok 5 mm poniżej tej nadlewki.Ja zgłupieje przy tych gaźnikach:)Pózniej wrzuce zdjecie mojej baterii ale jest standardowa jak w każdej gpz. Edytowane 3 Lipca 2013 przez gpz900 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 (edytowane) Opisz dokładniej kiedy nie wkręca Ci się na obroty, bo dla mnie to brzmi jakbyś miał dziurawe membrany w gaźnikach. Edytowane 3 Lipca 2013 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 ustawiłem pływaki swobodnie leżące do góry nogami-17 mm mierzone suwmiarką elektroniczna...:) Bo tak sie poziomu nie ustawia....Wymiar z serwisówki to nie jest wtedy jak gaźniki leżą na plecach, tylko jak przechylsz gaźniki i w tym momencie kiedy pływak dociska zaworek - od tego momentu to "leżenia" pływaków to czasami i 5 mm będzie... Przejrzyj sobie najpierw dokładnie serwisówkę.... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpz900 Opublikowano 3 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 przed zmiana dysz było wszystko w porządku,membrany sa całe-w ogóle gażniki sa w przyzwoitym stanie.chce tylko przywrócic jej te 115km:).Wiec to jest kwestia regulacji...moto odpala bez problemu na dyszach 132-ale nie wchodzi na obroty max 5tys i to z bidy,filtr powietrza zdjety-włozona sama bateria.Wkrecilem swiece diagnostyczna w pierwszy cylinder-zero reakcji na srubie składu mieszanki cały czas zbyt bogata mieszanka-prawie pomarańczowy kolor,troche niebieskiego.Wkurze sie i zaraz wrzuce z powrotem 100:(,znajac moje szczescie to tez juz nie bedzie chodzic:)a zapomniałem dodac-załozylem weżyki odkreciłem spusty paliwo ustawia mi sie dokładnie na łaczeniu dekielka z korpusem gdzie jest ta nadlewka z boku pod napisem keihin.ehhh... niestety serwisówke mam po angielsku stad tez moje pytania:)mógłbys krok po kroku napisac jak to prawidłowo wykonac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.