Jump to content
GrzegorzKraków

Owiewka street triple r 13

Recommended Posts

Najpierw grzecznie sie Wami witam. Po smiganiu na hd, przerzucilem sie na streeta. Generalnie super. Acz na autostradzie czuje sie jak zagiel. Szukam jakiejs szybki do zamkntowania na flyscreen. Ktos cos wie :). W poprzednim modelu byly takie, w tegorocznym: nie :( ktos moze sorawdzal czy 2012 pasuje do flyscreen 2013? Bede zobowiazany. G.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie do końca pasuje , ale w serwisie zaproponowali mi mimo wszystko montaż . Po prostu we flyscreen wiercą otwory i dopasowują. Potem wygląda podobno jak oryginał 2012. Też się zastanawiam , bo flyscreen nic nie daje przy wyższych prędkościach na trasie. Tylko pytanie czy faktycznie dodatkowa szybka coś pomoże?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byłem w serwisie w Bielsku - i w sumie chyba słusznie, poradzili mi, żebym poczekał na nowy sezon - wtedy pewnie się pojawią oryginalne szybki, powiem Ci tak, dodatkowa szybka pozwala na nieco szybszą jazdę w trasie. Generalnie warto - jeździłem strasza wersja z wyższa owiewką i różnica była znacząca. Jak nie jesteś związany z flyscreenem to znalazłem takie rozwiązania

 

http://www.motocyklove.pl/pl/p/Szyba-Ermax-Mini-Screen-do-Triumph-Street-Speed-Triple-czerwona-11-/5727

 

http://www.moto-style.pl/pl/p/Speed-Triple-11r-Street-Triple-R-11r-szyba-Street-Triple-R-13r-owiewka-mocowanie/655

 

pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fakt . Po co wiercić/psuć flyscreena. Też poczekam na oryginał, a zawsze całkiem fajna alternatywa ze stron , które podałeś.

 

PZDR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odświeżę temat.Ma ktoś z was zamontowaną owiewkę Barracudy w Streecie '13? Chodzi mi o to,jak ona się spisuje względem ochrony przed wiatrem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie mam takowej, ale z góry mogę ci powiedzieć że dużej różnicy nie odczujesz, może się zdarzyć że będziesz miał osłoniętą klatę od wiatru a cały impet wiatru pójdzie na kask. W Triumph-ach te owiewki to raczej taki estetyczny gadżet.


--->Suzuki SV 650-->Yamaha FZ1s--Triumph Speed Triple 1050 --> Yamaha MT 09

http://www.trasser.pl/ aplikacja mobilna http://szkoleniemotocyklowe.pl/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aloha. Mam kupiłem oryginalna, nie obyło się bez wiercenia - ale słowo Wam daje, jest różnica i to spora. Jasne, że nie jedzie się jak cebra czy Tigerem ale komfort znacznie wzrósł. Z tego co pamiętam - bo nie jeździłem przez kilka miesięcy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cudów w tym motocyklu się nie spodziewam :) Zależy mi,żeby przy prędkości 140+ zmniejszyć napór powietrza.Orginalna owiewka jest dosyć droga,a z akcesoryjnych zwróciłem uwagę na Barracudę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cudów w tym motocyklu się nie spodziewam :) Zależy mi,żeby przy prędkości 140+ zmniejszyć napór powietrza.Orginalna owiewka jest dosyć droga,a z akcesoryjnych zwróciłem uwagę na Barracudę.

 

A ta Barracuda nie jest przypadkiem montowana na oryginalną Triumpha?


--->Suzuki SV 650-->Yamaha FZ1s--Triumph Speed Triple 1050 --> Yamaha MT 09

http://www.trasser.pl/ aplikacja mobilna http://szkoleniemotocyklowe.pl/

Share this post


Link to post
Share on other sites

To mnie teraz zagiołeś-nie wiem :/ W salonie pytałem się o orginalną ,to powiedzieli mi ok.1000zł. Na necie znalazłem szybkę Barracudy za 499zł. W sumie w Triumphie nikt mi jej nie proponował.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem jak w wersji z nową lampą, ale w "klasycznym" Street R z okrągłymi lampami fabryczna owiewka dawała sporo. 140 można było utrzymywać komfortowo, powyżej trochę zaczynało wiać, nieprzyjemnie robiło się powyżej 170. Polecam poszukiwania owiewki na brytyjskim eBay - jest tego sporo (http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR3.TRC1.A0.H0.Xflyscreen+street+triple.TRS0&_nkw=flyscreen+street+triple&_sacat=0)

Edited by Fat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupiłem szybkę Barracudy:) Trafi się kawałek fajnej pogody,przetestuję i dam znać ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oryginalna się montuje na flyscreen. serio daje rade - przy 160 - 170 jedziemy w miarę normalnie :) Sam byłem przerazony po kupnie - bo niby nic, wyglądała niepozornie ale tu na trasie szok..Tak to wygląda



aa i jeszcze jedno - ja zapłaciłem po zniżkach w triumphie 615 złotych. Btw. ale jesteś pewien, że baracuda nei montuje sie na flyscreen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W komplecie dołączony jest stelaż,który przykręca się pod uchwyt reflektorów(w zestawie z dłuższymi śrubami i dystansami).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szybka przetestowana:) Jest różnica-napór wiatru odczuwalnie mniejszy.Jedyną rzeczą nad którą będę musiał popracować,to przy dużych prędkościach szybka dosyć mocno lata.Wynika to ze zbyt małej sztywności uchwytu.Może jakaś dodatkowa podpórka między szybą a zegarami pomoże.Coś się wymyśli.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szczerze mowiac to ta szyba nic nie daje, przynajmniej w moim przypadku. Mam 182cm i caly strumien powietrza kierowany jest na kask co powoduje wzrost halasu wewnatrz kasku. Ja kupilem a teraz lezy w kartonie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...