Marek 24 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 (edytowane) Witam,Może od początku: od zeszłego sezonu miałem problem z ładowaniem akumulatora-przy jeździe na włączonych światłach akumulator się rozładowywałprzestałem używać startera i objeździłem sezon.-akumulator był zwykle prawie rozładowany, dowiedziałem sie wtedy, że zegary są zasilane tylko z akumulatora (gdy akumulator był za słaby licznik gasł, bez względu na obroty silnika)-na obrotach chodził płynnie, ale był wrażliwy na zmiany napięcia, włączenie świateł, nawet przy kierunkowskazach gubił iskre.Kupiłem nowy akumulator, ale po około tygodniu był rozładowany,i kulminacja historii: jakiś tydzień temu coś "pykneło" i motocykl stanął. Naładowałem akumulator, podłączyłem. Odpalił bez problemu, ale po 2 minutach stanął spowrotem, zegary zgasły. Akumulator pusty.I tu zagadka zgadywankaCo obstawiacie? (Przejrzałem przewody w poszukiwaniu jakiegoś ordynarnego przetarcia lub innych, bez skutku) PS. Motór to Suzuki intruder 125 z 1999. Taka chromowana WSKa :p Edytowane 27 Czerwca 2013 przez Marek 24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 1. zwarcie w instalacji2. coś z regulatorem napięcia Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Krotko mowiac nie masz ladowania, a przez jazde bez ladowania zepsules baterie( spowodowales jak sadze zwarcie miedzy plytami przez ostre rozladowanie ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.