mirek088 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Witam.mam problem z moją f3 zaczęło się od tego że moto gasło podczas jazdy później nie dało się odpalić jak był rozgrzany wymieniłem świece regulator przegląd instalacji elektrycznej i zaczął odpalać ale jak stoi na stopce i nim poruszę to po ok 2-3 sekundach zaczynają spadać obroty ,gaśnie i nie można go odpalić nie wiem co się dzieje.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 a już odpali to pracuje normalnie? Paliwo dostaje? Iskra jest (w momencie jak nie możesz go odpalić)?Kiedy było przy silniku/ gaźnikach coś robione? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek088 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 jak odpali to pracuje normalnie tylko jak nim potrząsnę to wtedy po chwili traci obroty i gaśnie, iskra jest ,gaźniki były synchronizowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 a po co nim trzesiesz? Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek088 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 a jak nim jeździć :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 analogia do tego co masz w spodniach mozesz tym trzasc lub wykorzystac zgodnie z przeznaczeniem... :blink: Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek088 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia to nie pisz wcale :blink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 pelen serwis gaznikow a nie synchro mu potrzebne Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek088 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 właśnie wykręciłem gaźniki i wylało się paliwo górą z przewodu w którym powinno być powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 normalna rzecz, nie wiem czy sam dasz rade ale musisz wszystko rozkrecic wyczyscic i zlozyc ustawic sklad mieszanki i sprawdzic poziomy paliwa w komorach plywakowych, a na koncu wykonac synchronizacje i ustawienie wolnych obrotow. Nie jest to jakies strasznie skomplikowane jesli lubisz majsterkowanie i wiesz co robisz zanim to zrobisz a nie odwrotnie... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek088 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 czy wymiana zaworków pomoże skoro gniazda zaworków są wprasowane i raczej nie wymienialne ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 tak, a skad watpliwosci co do ich prawidlowego funkcjonowania? Juz jestes po pomiarach poziomow paliwa w komorach? Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek088 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 tylko jak to pomierzyć i ustawić skoro nie ma żadnej możliwości regulacji poziomu paliwa, pływaki ok , membrany ok , dysze były pozamieniane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 tylko jak to pomierzyć i ustawić skoro nie ma żadnej możliwości regulacji poziomu paliwa, pływaki ok , membrany ok , dysze były pozamieniane Wymienić zaworki na nowe i zmierzyć poziom w/g instrukcji w manualu Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek088 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Wymienić zaworki na nowe i zmierzyć poziom w/g instrukcji w manualutylko co to mi da jak nie ma możliwości regulacji jedynie będę wiedział że gniazdo jest uszkodzone którego też nie wymienię :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.