Skocz do zawartości

Pierwszeństwo, pytanie programu "Szkoleniowego"


zork
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Program dobrze prawi. Nie zbliżasz się do skrzyżowania z pierwszeństwem i w następnym pytaniu tez dobrze prawi.

Błąd nie w programie a w Twojej interpretacji. Kluczem jest nie do jakiej drogi dojedziesz a na jakiej jesteś.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kluczem jest nie do jakiej drogi dojedziesz a na jakiej jesteś.

 

Takie mam podejrzenia, ale dalej nie mieści mi się to w głowie - jak można zinterpretować tekst "zbliżasz się do skrzyżowania z drogą" jadąc po tej drodze. Przecież jak po niej jadę to się do niej nie zbliżam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz to się rozbawiłem:

 

post-71538-0-72878000-1372363779_thumb.jpg

 

Pewnie przy 20km/h jest 120 stopni, Przy 120km/h pojawiają się klapki na oczach jak u konia, a przy 250km/h motocyklista widzi świat tylko przed mały krzyżyk na środku a pod nim jest podobizna Ojca Dyrektora :biggrin:

Edytowane przez zork
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.motofakty.pl/artykul/jestem-dobrym-kierowca-czy-aby-na-pewno.html

 

Tu masz odpowiedz na twoje wątpliwości co do kąta widzenia.

Pole widzenia kierującego zawęża się wraz ze wzrostem prędkości jazdy, nawet gdy jest on zupełnie trzeźwy i wypoczęty.
Pole widzenia kierującego zawęża się wraz ze wzrostem prędkości jazdy, nawet gdy jest on zupełnie trzeźwy i wypoczęty.
Pole widzenia kierującego zawęża się wraz ze wzrostem prędkości jazdy, nawet gdy jest on zupełnie trzeźwy i wypoczęty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze to to pierwsze pytanie to sam bym odpowiedział z błędem, bo zinterpretowałem jak biały człowiek :)

 

To drugie też jest bez sensu, bo kąt widzenia oka nie zmienia się wraz z prędkością. Pole ostrego widzenia się zawęża, co i tak dla bezpieczeństwa nie ma większego znaczenia, bo po pierwsze dla danej prędkości jest na tyle szerokie, że wszystko co istotne się w nim mieści (miał ktoś kiedyś problem z ostrością widzenia przy np. 140km/h? :blink: ), a po drugie oko w ułamek sekundy jest sobie w stanie wyostrzyć większość szczegółów będących poza polem ostrego widzenia wykonując drobne ruchy. Fajnie ten efekt widać u pasażerów pociągów patrzących za okno (wtedy te ruchy nie są drobne).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

To drugie też jest bez sensu, bo kąt widzenia oka nie zmienia się wraz z prędkością.

a po drugie oko w ułamek sekundy jest sobie w stanie wyostrzyć większość szczegółów będących poza polem ostrego widzenia wykonując drobne ruchy.

 

Nie do konca, mozg przenosi / eliminuje chanks'y wraz ze wzrostem predkosci. tyle, ze na kursie PJ o tym moze nie mowia.

 

Nie jest to mozliwe bo Spektrum wzroku nie rizszerza sie w danym / jednam kierunku. Spektrum ma forme ovalu poziomo splaszczacego.

 

Notabene przy 20 kmh masz Spektrum 180 stopni, + - bardzo do tej wartosci zblizone, tu fizjologia twarzy, osadzenia i glabokosci oczodolow gra role.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...