Skocz do zawartości

Regulacja zawieszeń.


Rekomendowane odpowiedzi

zbyt szybkie ustawienie odbicia zawieszenia (REB) powoduje ze moto rzuca, łapie tzw rybę czy tam shimmy, prowadzi się niepewnie przy duzych prędkosciach, zbyt wolne powoduje kiepską trakcję,

zbyt miękkie ustawienie dobicia (COMP) powoduje oczywiście dobijanie, choc jak czasami dobija to nic się nie stanie,

na piachu i na miękkim dobrze jest trochę zawias utwardzic, wtedy lepiej czuje się granicę uślizgu kół,

na podjazdach warto ustawic miękki zawias bo mniej podbija i łatwiej zapanowac nad moto gdy podjazd jest "techniczny" i ma kilka schodków do pokonania, na piaskowe podjazdy moze byc twardy zawias

 

to tylko moje spostrzeżenia, ustawianie zawiasu to sprawa indywidualna, ja ciągle cos kombinuję mimo ze sporo ważę jezdzę na max zmiękczonym przednim zawiasie i czasami mam jeszcze za twardo do lajtowej jazdy

 

chętnie poczytam co inni mają do powiedzenia w tym temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj zamieściłem artykuł o regulacji tylnego zawieszenia:

http://www.forum.eterrymanow.pl/viewtopic.php?t=119

Remonty silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Mycie gaźników w przemysłowej Myjni Ultradźwiękowej.
Serwisówki do Motocykli
http://serwisowki.ubf.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...