Digidy Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Witam, kupiłem uszkodzonego burgmana 400 z 2005 roku, przebieg 9 tys km. Sprzedający powiedział ze cylinder nie ma kompresji na pierscieniach ale to niemozliwe gdyz motor ma niewielki przebieg, stawiam na regulacje zaworów gdyz to nie było sprawdzane nigdy. Motor kręci rozruszikiem, wydaje odgłosy chęci zapalenia, ale nie moze odpalic. czy dobrze mysle ze to zawory ? czy burgamny miały jeszcze inne słabe punkty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Wypada pomierzyć wpierw luzy zaworowe a potem kompresję.Podstawowym słabym punktem tego modelu Burgmana jest właściciel niedbaluch :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caberg Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Kiedyś miałem hondę sh 150 i gdy oddałem ją do serwisu to kręciła, ale właśnie chciała ale nie mogła odpalić. Przyczyną było coś z fajką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 25 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 witam, orientujecie się gdzie mogę kupic dobrej jakosci piersicenie do burgmana 400 ? niestety mam małą komresje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 A skąd wiesz, że to właśnie pierścienie? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 25 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 (edytowane) Próba olejowa wykazała ciśnienie 8,5 bara, bez oleju mam 4,5 bara, Pomyślałem ze możę się zapiekły pierscienie bo motor stał długo nie odpalany na dworze, ale jednak bede musiał rozkręcić silnik... nie wiem jeszcze jak wygląda stan tłoka ale wtępnie bedę potrzebował tylko pierscienie i uszczelki Edytowane 25 Czerwca 2013 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 prócz aso jest jeszcze jedna możliwość, ale najpierw wypadałoby rozebrać cylek i sprawdzić co się dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Witam, kupiłem uszkodzonego burgmana 400 z 2005 roku, przebieg 9 tys km. Sprzedający powiedział ze cylinder nie ma kompresji na pierscieniach ale to niemozliwe gdyz motor ma niewielki przebieg, stawiam na regulacje zaworów gdyz to nie było sprawdzane nigdy. Motor kręci rozruszikiem, wydaje odgłosy chęci zapalenia, ale nie moze odpalic. czy dobrze mysle ze to zawory ? czy burgamny miały jeszcze inne słabe punkty?kupiles motocykl po polsku patrzac na rocznik i przebieg, od dawna w mechanice nie uzywam slow niemozliwe i nigdy w "nowym" nabytku. Powinienes postapic tak jak radzi Toowdie, rozebrac co trzeba i sprawdzic co jest przyczyna problemu. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 1 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 witam, potrzebuje rady- mam do wymiany tłok w silniku, mogę kupić tłok vertexa nominalny i wsadzic go bez szlifu ? czy lepiej kupic tańszy tłok OMP i zrobić szlif ? - gładź cylindra ma tylko 9 tys km, dobrze wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 zacznij lepiej od pomiarów cylindra - to powienien być początek, druga sprawa jak wygląda Twój tłok, trzecia sprawa - to może wystarczy przehonować bez zbierania materiału i dać nowe pierścienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 1 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Toowdie - tłok i piersicenie zatarte, ale cylinder w srodku jest ok, wiec wystarczy nominał wstawic czy lepiej szlif i tańszy tłok OMP ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 znaleźć przyczynę zatarcia, pomierzyć(dopiero zdecydować o ew. szlifie), przehonować, wstawić nominał jeśli będzie opcja i dotrzeć na ostro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.