agressor Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Hej, mam okazje usprawnić swój system hamujący.Używam popmy Brembo RCS19, zaciski Brembo cztertłoczkowez klockami sintered TRW. Teraz mam okazję kupić tarcze żeliwne PVM.Czy odczuję różnicę, większa precyzja, większa siła i ogólny improvment? Pozdarwiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Tarcze żeliwne są lepsze od takich z nierdzewki? Generalnie są bardziej miękkie i taka na przykład firma Ferodo nie poleca stosować ich z klockami sinterowymi bo je zwyczajnie "zjedzą". Tu masz źródło jeśli chcesz poczytać: http://www.braketech.com/index.php?option=com_content&view=article&id=71:sintered-versus-organic-pads&catid=17:tech-talk&Itemid=69 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 zeliwne tarcze naprawde dzialaja .Gdy w gsxr 1000 k5 zmienilem tarcze wlasnie na zeliwne beringera i pompe beringera sila i precyzja hamowania tak sie zmienila ze musialem sobie poprzesuwac wszystkie punkty hamowan :) bo motocykl tak sie zatrzymywal ze za wolno dojezdzalem do wszystkich zakretow .Nie wiem czy ten model Brembo to jest taki sam ktory Grandys dawal do pakietu w pucharze SUZUKI ale jesli tak to porownywalismy z kolega wlasnie ten model z Beringerem i niestety bylo lepiej niz w oryginale ale Beringer byl zdecydowanie bardziej jedno pluszkowy i precyzyjniejszy . Niestety kolega ktory kupil pozniej motocykl odemnie za bardzo nie wzial do glowy moich ostrzezen dotyczacych mega hamulcow i walna fikola na dojezdzaniu do slawiniaka :) Jesli potrzebujuesz to na tor to warto ale jesli na ulice to moim zdaniem szkoda kasy ,chyba ze w oryginale masz hamulce naprawde do dupy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agressor Opublikowano 7 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 (edytowane) Dziękuję za info właśnie rozmawiałem z kolegą z UK i udzielił mi wskazówek.Chętnie poczytam. Czyli rozumiem, że klocki carbonowe, ale generalnie wszystko szybciej się zużywa?! To jest pompa gdzie można zmieniać ustawienie tłoka z 19x20 na 19x18.ja również chciałem Beringera, ale denerwuje mnie ze tracą kolor, a Brembo trafiłem w dobrej cenie. Mam jeszcze jedno pytanie, jak to jest z nitami, można je wymieniać ?Tzn. jak są za luźne. Edytowane 7 Czerwca 2013 przez agressor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Nie wiem jak w PVM ale ja swoje beringery kupilem uzywane i wlasnie nity byly luzne ,ale zakupilem nowe,wymienilem i byly jak nowe .Jeden minus zeliwny tarcz jest taki ze ...rdzewieja nie uzywane lub po jezdzie w deszczu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 ja ma carbony Lucasa do OEM tarcz i w sumie to wielkiej różnicy nie czuję, ale ja to dupa jestem... jedynie na ulicy jest tragednia bo nie mam hamulców :laugh: ps.czy carbony szybciej zjedzą OEMowe tarcze? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 nie zjedza bo sa bardziej miekkie niz sinterowe ale jak mowisz jak sie nie rozgrzeja to nie zahamujesz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agressor Opublikowano 7 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Ok dziekuje za wszytskie wpisy, mam juz dobry obraz sytuacji.Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.