Skocz do zawartości

SUZUKI GN 250


manko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WItam

 

Proszę o pomoc. Mam problem z ustawieniem wolnych obrotów. Robiłem tak jak tu jeden expert pisał zgodnie z instrukcją (kręciłem tymi dwoma śrubkami-od przepustnicy i składu mieszanki) ale nie idzie ustawić. Tzn owszem na ciepłym silniku ustawiłem i są na takim poziomie jakbym chciał. Ale cóż z tego jak na zimnym nie można zapalić silnika bo sa za niskie. A jeżeli już zapalę po dodaniu gazu to zgaśnie momentalnie bo ma za niskie obroty. Jeżeli podkręcę mu śrubkę od przepustnicy żeby mi nie gasł po zapaleniu to znowu na ciepłym silniku są za wysokie, o dużo za wysokie. Co jeszcze może być przyczyną że tak jest? co jeszcze odpowiada za obroty w tym silniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej problem jest w tym jak operujesz tym ssaniem. Jeśli zaraz po uruchomieniu zamykasz je to nie dziwota, że silnik zdycha. Ssanie możesz zamknąć całkowicie jeśli silnik bez jego pomocy pracuje płynnie. Co motocykl to inny czas nagrzewania ale jeśli to trwa bardzo długo to szukałbym problemu z ciepłotą świecy albo jakością oleju np. zbyt lepki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przesadzajmy, ze silnikowi brak mocy by pokonac opory tarcia oleju, przy zimnym silniku wkladasz nowa swiece i silnika to nie obchodzi co to za swieco dopiero po nagrzaniu parametry cieploty swiecy sa istotne dla jego pracy, zreszta w roznych warunkach klimatycznych producent zaleca do tego motocykla rozne swiece, a na starcie powtarzam nie robi to roznicy, u kolegi objawy wskazuja na problemy paliwowe, trzeba rozebrac gaznik wyczyscic, ustawic poziom paliwa jak nalezy i wyregulowac raz jeszcze, jezeli regulacja i manewrowanie ssaniem dotad nie pomogly.

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymontuję jeszcze raz ten gaźnik i rozbiorę ... już raz wymontowałem ale nie rozbierałem na czynniki pierwsze, tylko sprawdziłem czy przepustnica czysta i była czysta jak cholera, aż się zdziwiłem, ktoś ją wyczyścił na glanc.Ten silnik właśnie ma bardzo zmienne obroty: całkiem inaczej na zimnym a całkiem inaczej na ciepłym.Gryzie sie to jak cholera, coś tam nie gra ze sterowaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak go chcesz czyscic? no bo wiesz kompresor i chemia to podstawa a najlepiej myjka ultradzwiekowa, najgorsze sa sytuacje, w ktorych wracamy do punktu wyjscia i zabieramy sie raz jeszcze za te sama robote bo czegos nie zrobilismy dokladnie. poziom paliwa tez trzeba wiedziec jak zmierzyc, jesli to wszystko wiesz i jestes przygotowany to dzialaj jesli nie to daj ten maly pojedynczy gazniczek do warsztatu, zaplacisz 50zl i po sprawie

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...