manko Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 WItam Proszę o pomoc. Mam problem z ustawieniem wolnych obrotów. Robiłem tak jak tu jeden expert pisał zgodnie z instrukcją (kręciłem tymi dwoma śrubkami-od przepustnicy i składu mieszanki) ale nie idzie ustawić. Tzn owszem na ciepłym silniku ustawiłem i są na takim poziomie jakbym chciał. Ale cóż z tego jak na zimnym nie można zapalić silnika bo sa za niskie. A jeżeli już zapalę po dodaniu gazu to zgaśnie momentalnie bo ma za niskie obroty. Jeżeli podkręcę mu śrubkę od przepustnicy żeby mi nie gasł po zapaleniu to znowu na ciepłym silniku są za wysokie, o dużo za wysokie. Co jeszcze może być przyczyną że tak jest? co jeszcze odpowiada za obroty w tym silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Tzw. fałszywe powietrze. Gdzieś masz nieszczelność. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manko Opublikowano 28 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 być może...to by miało sens... tylko gdzie... a nie ma tam jakiegoś elementu elektrycznego który też może mieć na to wpływ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Po to masz ssanie żeby odpalać zimny silnik. Bez ssania to normalne że będzie gasł. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manko Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 nie no....kolego nie obrażaj mnie ;) to jasne że na ssaniu odpalam, takich rzeczy oczywistych to nawet nie piszę. Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 To układ ssania jest zatkany, gaźniki do myjki :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manko Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 ale ssanie działa, przy włączeniu obroty rosną znacznie a przy wyłączeniu spadają, także ssanie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 To raczej problem jest w tym jak operujesz tym ssaniem. Jeśli zaraz po uruchomieniu zamykasz je to nie dziwota, że silnik zdycha. Ssanie możesz zamknąć całkowicie jeśli silnik bez jego pomocy pracuje płynnie. Co motocykl to inny czas nagrzewania ale jeśli to trwa bardzo długo to szukałbym problemu z ciepłotą świecy albo jakością oleju np. zbyt lepki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 cieplota swiecy nie ma wplywu na temp. silnika, olej tez nie bardzo ma wplyw na rozgrzewanie sie silnika... ale jesli chodzi o operowanie ssaniem to jak najbardziej. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Owszem nie ma ale jeśli olej będzie za gęsty to silnikowi trudniej pracować na zimno. To samo ciepłota świecy, źle dobrana może powodować problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 nie przesadzajmy, ze silnikowi brak mocy by pokonac opory tarcia oleju, przy zimnym silniku wkladasz nowa swiece i silnika to nie obchodzi co to za swieco dopiero po nagrzaniu parametry cieploty swiecy sa istotne dla jego pracy, zreszta w roznych warunkach klimatycznych producent zaleca do tego motocykla rozne swiece, a na starcie powtarzam nie robi to roznicy, u kolegi objawy wskazuja na problemy paliwowe, trzeba rozebrac gaznik wyczyscic, ustawic poziom paliwa jak nalezy i wyregulowac raz jeszcze, jezeli regulacja i manewrowanie ssaniem dotad nie pomogly. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manko Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 wymontuję jeszcze raz ten gaźnik i rozbiorę ... już raz wymontowałem ale nie rozbierałem na czynniki pierwsze, tylko sprawdziłem czy przepustnica czysta i była czysta jak cholera, aż się zdziwiłem, ktoś ją wyczyścił na glanc.Ten silnik właśnie ma bardzo zmienne obroty: całkiem inaczej na zimnym a całkiem inaczej na ciepłym.Gryzie sie to jak cholera, coś tam nie gra ze sterowaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 ale jak go chcesz czyscic? no bo wiesz kompresor i chemia to podstawa a najlepiej myjka ultradzwiekowa, najgorsze sa sytuacje, w ktorych wracamy do punktu wyjscia i zabieramy sie raz jeszcze za te sama robote bo czegos nie zrobilismy dokladnie. poziom paliwa tez trzeba wiedziec jak zmierzyc, jesli to wszystko wiesz i jestes przygotowany to dzialaj jesli nie to daj ten maly pojedynczy gazniczek do warsztatu, zaplacisz 50zl i po sprawie Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manko Opublikowano 30 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 no na to nie jestem gotowy ale,,, słuchajcie to jest stary model z 1994r.Ten gaźnik jest raczej prostej konstrukcji. Czy przy tych starych też tak to trzeba robic jak piszesz wyżej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Czyszczenie jest czyszczenie a to, że gaźnik jest stary to skraca tylko czas rozkładania i składania. Są jeszcze metody pro mycia w ultradźwiękach więc da się trudniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.