punkcik5 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Siema, Jacy są jeszcze producenci cewek zapłonowych poza Dynatek i Crane? Szukam zestawu do single-fire ale ci powyżej jeszcze nie maja nic do sportsterów z 2011. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 S&S, Crane, Dyna, Accel, Altmann, Compu Fire Ultima. A 2011 nie ma seryjnie Single Fire? Z tego co widzę wraz z wyjściem gaźnika skończyły się układy Single Fire, czyżby FI miał coś mądrzejszego? W końcu ich układ wygląda całkiem inaczej niż tradycyjny. Już nawet w nosku nie ma nic, pusta przestrzeń. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punkcik5 Opublikowano 18 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 (edytowane) Dzięki qurim. Jak mogę odgadnąć co się dzieje z zapłonem w takim razie? W moim zwykłym manualu chyba się tego nie doszukam...A może jednak gdzieś będzie coś o rodzaju cewki, później sprawdzę ale wątpię?!? Myślałem że dual-fire jest instalowane seryjnie standardowo jako rozwiazanie po kosztach... dlatego też założyłem że tak jest. Tak na marginesie, pisałem do Dynateka z prośbą o przedstawienie jakiejś konfiguracji podzespołów do single-fire i całego kosztu. W odpowiedzi koleś napisał że nie oferują JESZCZE nic do mojego rocznika. Z jednej strony mogłoby to sugerować, że coś się pojawi, z druiej jednak, może facio sam nie wie czy coś bedzie produkowane albo czy jest w ogóle potrzebne... PS.A co to jest nosek ? :blush: Edytowane 18 Maja 2013 przez punkcik5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Nosek to Nose Cone czyli pokrywa rozrządu w której kiedyś był zapłon. U Ciebie tam nic nie ma raczej. Wał daje sygnał z innego miejsca poprzez inny czujnik, stąd moje gdybanie czy nie jest to już normalny zapłon. Trzeba popatrzeć w elektrykę, cewkę i schematy. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punkcik5 Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 (edytowane) Dzięki. Dowiedziałem się ze mój zapłon jest sterowany przez ECM i do ewentualnego tuningu poradzono mi Power Vision. Dla zainteresowanych poniżej link do innego forum.http://xlforum.net/vbportal/forums/showthread.php?t=1637810Ignition type in XL883N Edytowane 21 Maja 2013 przez punkcik5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Hm.. albo polecieć do Dealera i wgrac mapę nową na ten mod.Tak chyba najprościej jak już nie chcesz nic wiecej grzebać... Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punkcik5 Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Nie ma żadnego moda narazie. Chciałem się tylko dowiedzieć jak działa zapłon w moim motocyklu i czy potrzebuję ''zestawu'' do single-fire. Kiedyś tam, w przyszłości, chiałbym zmienić cc do 1200 (niektórzy podają 1250?!?), ale narazie szukam co z czym się je i sprawdzam które z ''mniejszych'' zakupów mogę zaatakować, a które nie będą się gryzły z docelową zmianą pojemności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.