KOSMO1986 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Wczoraj zakupiłem wakuometry i dzisiaj podjąłem się próbie wykonania synchro. Waku podpiąłem pod króćce zaznaczone na zielono, wężyk od podciśnienia do kranika zatkany. Regulacja śrubą nr1 bez problemu, podczas próby regulacji śruby nr2 po delikatnym dotknięciu obroty maksymalnie spadają i silnik gaśnie (czy to normalne?), no ale udało się ustawić no i na koniec regulacja śruby nr3 bez problemu Niestety wartość podciśnienia nie jest zadowalająca. Co może być tego przyczyną? Poza tym bardzo ciężko jest ustawić wolne obroty bo albo są na 2tyś a po delikatnym przekręceniu śruby spadają do 900 i silnik z ledwością się kręci. Jak już uda się ustawić te 1200-1300 to po odkręceniu i puszczeniu manetki znów zatrzymują sie na 2-3tyś lub spadają poniżej 1tyś i silnik gaśnie.Świece, filtr powietrza, filtr paliwa nowe.Gaźnik wyczyszczony, dysze nie są zatkane. Mieszanka ustawiona na 2 obroty bo przy takich chodził najlepiej.Macie może jakieś pomysły? Pomocy bo pogoda powraca i trzeba latać :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 (edytowane) A jaka wartość podciśnienia by Cię zadowalała?Ma być równo i tyle, a u Ciebie jeśli to jest zdjęcie po zakończonym synchro to wcale równo nie jest... Masz dobrze ustawiony luz na manetce?Obroty podkręcasz śrubą od regulacji obrotów mam nadzieję a nie tymi pod manetką na lince :)? Ps. Coś tam Ci ,,trochę" podcieka spod śrub od dekla głowicy... Edytowane 13 Maja 2013 przez MłodyWilk22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 a sprawdzałeś czy w rzeczywistości równo pokazują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOSMO1986 Opublikowano 14 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Sprawdzałem wszystkie waku na jednym gaźniku i regulowałem żeby pokazywały jednakowoCo do wartości to myślałem że ma być na zielonym polu :)Na te wycieki spod śrub zerknę.Luz na manetce jest raczej dobry, poluzowałem znacznie bo przy kręceniu kierą rosły obroty :D linka pracuje dobrze, na gaźnikach widać że odbija do końca i ma jeszcze trochę luzu. Oczywiście że obroty ustawiam śrubą :-)Po raz kolejny czyściełem gaźniki i zauważyłem że na pierwszym membrana była lekko pęknięta, normalnie nie było tego widać ale jak sprawdzałem pożądnie każdą część (w tym właśnie membranę) to dostrzegłem ten szczegół.Najbardziej mnie niepokoją te obroty, raz nie spadają poniżej 3k a raz spadają tak, że aż gaśnie. Zobaczymy po wymianie membrany. Pewnie ta dziurka powodowała jakieś nieprawidłowości, ciekawe czy aż tak duże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.