Skocz do zawartości

GSX600F 1991 synchronizacja, dziwna praca


Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj zakupiłem wakuometry i dzisiaj podjąłem się próbie wykonania synchro.
synchro.jpg

Waku podpiąłem pod króćce zaznaczone na zielono, wężyk od podciśnienia do kranika zatkany.

Regulacja śrubą nr1 bez problemu, podczas próby regulacji śruby nr2 po delikatnym dotknięciu obroty maksymalnie spadają i silnik gaśnie (czy to normalne?), no ale udało się ustawić no i na koniec regulacja śruby nr3 bez problemu
Niestety wartość podciśnienia nie jest zadowalająca. Co może być tego przyczyną?
synchro2.jpg

Poza tym bardzo ciężko jest ustawić wolne obroty bo albo są na 2tyś a po delikatnym przekręceniu śruby spadają do 900 i silnik z ledwością się kręci.

Jak już uda się ustawić te 1200-1300 to po odkręceniu i puszczeniu manetki znów zatrzymują sie na 2-3tyś lub spadają poniżej 1tyś i silnik gaśnie.
Świece, filtr powietrza, filtr paliwa nowe.
Gaźnik wyczyszczony, dysze nie są zatkane.
Mieszanka ustawiona na 2 obroty bo przy takich chodził najlepiej.
Macie może jakieś pomysły?
Pomocy bo pogoda powraca i trzeba latać :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaka wartość podciśnienia by Cię zadowalała?

Ma być równo i tyle, a u Ciebie jeśli to jest zdjęcie po zakończonym synchro to wcale równo nie jest...

 

Masz dobrze ustawiony luz na manetce?

Obroty podkręcasz śrubą od regulacji obrotów mam nadzieję a nie tymi pod manetką na lince :)?

 

Ps. Coś tam Ci ,,trochę" podcieka spod śrub od dekla głowicy...

Edytowane przez MłodyWilk22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem wszystkie waku na jednym gaźniku i regulowałem żeby pokazywały jednakowo

Co do wartości to myślałem że ma być na zielonym polu :)

Na te wycieki spod śrub zerknę.

Luz na manetce jest raczej dobry, poluzowałem znacznie bo przy kręceniu kierą rosły obroty :D linka pracuje dobrze, na gaźnikach widać że odbija do końca i ma jeszcze trochę luzu. Oczywiście że obroty ustawiam śrubą :-)

Po raz kolejny czyściełem gaźniki i zauważyłem że na pierwszym membrana była lekko pęknięta, normalnie nie było tego widać ale jak sprawdzałem pożądnie każdą część (w tym właśnie membranę) to dostrzegłem ten szczegół.

Najbardziej mnie niepokoją te obroty, raz nie spadają poniżej 3k a raz spadają tak, że aż gaśnie. Zobaczymy po wymianie membrany. Pewnie ta dziurka powodowała jakieś nieprawidłowości, ciekawe czy aż tak duże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...