filipr Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 No to Ci powiem, że do takich celów K1200S by się sprawdziło idealnie. Sam używam głównie do takich celów swojego.ST1050 też się świetnie nada do takiej jazdy turystycznej.Fakt faktem, że K1200S trudno znaleźć za takie pieniądze. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 14 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 (edytowane) Ogólnie zamierzałem jeszcze pojeździć sezon lub 2 na GSX, ale po powrocie z ostatniej wycieczki, na której natłukliśmy 5.5km wokół Adriatyku, trochę mi mało pazura przy objuczonym moto. Ale jeśli nic nie znajdę to po prostu zostanę przy GSX-ie i wtedy na zimę coś kupię. Edytowane 14 Maja 2013 przez _bollo_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Widziałem ładną K1200S na sprzedaż na forum BMW. Wypasiona z przebiegiem bodajże 66 tys.km serwisowana i dużo akcesoriów z 2005 roku, ale cena oscylowała z tymi dodatkami około 30.000 PLN. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 14 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 (edytowane) Zdaje sobie z tego sprawę. Dlatego nawet się nie łudzę - aczkolwiek jest na all jakaś podejrzanie tania sztuka za 18k. Tak przy okazji pytanie odnośnie kufrów - pasuje tam coś innego niż fabryczne sztuki? O ta: http://otomoto.pl/bmw-k-1200s-M3542362.htmlz przbiegiem 119k ;) Edytowane 14 Maja 2013 przez _bollo_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Faktycznie podejrzanie tania a okazja śmierdzi. Wydaje mi się, że widziałem już ją dość dawno temu.Odnośnie kufrów do K1300S są jakieś Givi i jest Kappa chyba. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skilos Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Może coś takiego : http://otomoto.pl/triumph-tiger-1050-M3638822.htmlprzynajmniej widzisz jak jest uszkodzony , no i dość blisko. Cytuj "Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 (edytowane) Ok, na mycarchek wyszło, że jednak motocykl jest z kat. C, więc dowód musiał odebrać jeszcze właściciel w GB. Wieczorem mam mieć zdjęcia motocykla, ale trochę mnie to zraziło. do całości. Jak to jest u brytoli - kat. C to tak jakby nasz szkoda całkowita, czy jednak wlepiają ją już wtedy, gdy np. podejrzenie uszkodzenia układu nośnego? A to kategoria wykluczająca naprawę, B to dopuszcza naprawę pod wieloma warunkami. Tak na dobrą sprawę to A i B oznaczają gruchota. C to duża stłuczka- powód uznania całkowiej szkody ze względów finansowych czyli inaczej mówiąc nieopłacalnośc naprawy Motocykl ten musiał być nieźle poobijany jednym słowem ale został prosty. D to mała stłuczka :) Ps. Tyle kasy za moto z C to przesada. Kosztował tygrysek z 400 funtów a plastki kupione na złomowisku za 200. Każdy inny i pomalowane. To moja wersja wypadków :) Za te pieniądze to można przylecieć do UK i kupić Tigra z przeglądem na rok, z nowym łańcuchem itd.. Który bez problemu może pojechać w każdej chwili do Polski Edytowane 15 Maja 2013 przez Tamka Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skilos Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Niby tak , sam tak planowałem ale koszt podróży dość wysoki . Cytuj "Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 (edytowane) Masa polaków wraca z urlopu na okragło :) Znajomy wrócił z Polski kupując bilet u angola :laugh: na ostatniej stacji benzynowej.Dołozył się do paliwa i przyjechał. Czekał na okazję pół godziny ed. Ktoś zajumał mu samochód a kasy na samolot już nie miał. Wiadomo, rodzinka, siostrzeńcy itd. ED:Sprawdzałam jeszcze raz te kategorie ABC podlegają dodatkowemu wpisowi w baze danych VIC . Jeżeli nie ma dodatkowego badania potwierdzającego sprawność pojazdu to DVLA ---- NIE WYDA ! nowego dowodu rejestracyjnego dla nowego właściciela. Ponadto trudzno dzięki tej bazie VIC złożyć z kilku gratów jeden > sprawny pojazd .Bo przynajmniej w UK byle MOT odrazu połapie się że coś nie tak Edytowane 15 Maja 2013 przez Tamka Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Ok, tiger kupiony. Dwukrotne oględziny: Wpierw pojechałem sam, przejechałem się 30 km (zostawiłem Żonę w zastaw ;) ),Sprawdziłem wszystko i tak:Plusy: Tarcze przód - 0.7mm powyżej limitu, tylna tarcza 1mm powyżej limitu, wszystkie klocki nowe, łańcuch ma za sobą pół życia, scotoiler, opony prawie nowe (komplet z 2012 roku), wszystkie dokumenty były ok (v5c itp), umowa ze sprzedającym w pl, pełna dokumentacja fotograficzna z GB - motocykl ma wszystkie owiewki swoje - klejony boczek, czacha była cała, bak ma małą wgniotkę, ale jest w oryginale. Z minusów: Tylny amor - kanapa (podobno to normalka w tigerach - będzie trzeba go wymienić), Przednie plastiki pomalowane b. nieprofesjonalnie (zacieki) - ale z warstwą bezbarwnego, uszczelniacze do wymiany, zawory do regulacji. Po konsultacji z mechanikiem, sprawdzeniu w mycarchek wszystkiego, pojechałem drugi raz, już podpisać umowę - jeszcze raz wszystko przejrzałem, kupiłem ubezpieczenie i w drogę do Wro. Wrażenia z jazdy mam pozytywne - skręca aż miło, w porównaniu do mojego GSX650f kładzie się dziecinnie łatwo, a mimo zawieszenia do przeglądu, przez winkielek przechodzi jak przez masło. Pierwszy dzień: wrażenia z przyspieszeń i wychodzenia z winkli - niesamowite - to moto jedzie od każdych obrotów, a na gume leci na pierwszych 2ch biegach z gazu. Wreszcie będę miał na czym spróbować powerslidów. Trochę pozycja taka wyprostowana, ale niższa kiera załatwi sprawę. Najpoważniejszy minus:komputer pokładowy i licznik spalania - przy pałowaniu lubi wypić - za to przy spokojnej jeździe 5.5l wciąga. Moto idzie do motokracji na pełen przegląd więc liczę, że za tydzień będzie wszystko na tip top. Trochę się bałem przebiegu, ale w sumie ja też robię te 12-15k km rocznie na 2oo, więc w sumie bardziej realne jest 60k po 6 latach niż 18k po 5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skilos Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 No to gratuluje, i tak jak pisałem wcześniej, jeśli stwierdzisz że jest ok i kupisz , to " będzie pan zadowoooloony " ;) Wczoraj chwile polatalem na Varadero , później na kawie zx10r i znowu micha się cieszyła jak wsiadłem na mojego tigera .Dla mnie rewelacyjne , uniwersalne moto :) Cytuj "Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Gratulacje Bollo.Nie odpuściłeś jednak i życzę żeby się dobrze sprawował. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Dzięki :) Nie miałem na niego ciśnienia - ale po sprawdzeniu wyszło, że warto go przygarnąć. P.S. Chce ktoś w pełni doposażonego do turystyki GSX650F z 2008? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Wiedziałem , że jak się przejedziesz to przepadłeś :biggrin:Tylny amor można trochę podregulować i jest lepiej.Nie wiem jakie masz opony ale jeśli Pilot Road to w zakręty zacznie wchodzić dopiero jak je zmienisz na coś bardziej cywilizowanego.Jeśli chodzi o zużycie paliwa to nie patrz na chwilowe wskazania bo trzeba się naprawdę postarać żeby przekroczyć 6,5l/100.Zazwyczaj średnie jest w granicach 5,8-5,9.Na koniec życzenia szerokości i oby Ci dobrze służył ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Zastanawiam się, czy przy tym przebiegu to już nie jest kwestia zużycia się amorka, aczkolwiek nic jescze nie regulowałem. Szukałem jakiś zamienników, ale ceny powalają :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.