maksiul Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Wtajcie!Chciałbym kupić Husaberga z roku 2009-20012 450-570 FE ale nic o tych modelach nie wiem:(Może jktoś mi powie czemu zaprzestano produkcję i ogólnie czy warto sie pchać w ten model z tych lat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Jakby ktoś się jeszcze nie zorientował, nowe Husabergi 2013 już niestety są kopią KTMów w innym malowaniu i ciut lepszym wyposażeniu :/ Szkoda, ale cóż księgowi liczą co do eurocenta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej129 Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 WITAM WSZYSTKICH polnych torowych profesionalnych i ulicznych przepalaczy HUSABERGA posiadam berga fe501 powiem tak sprzet niezawodny co prawda ma charakter i potrafi go pokazac ale jest do okielznania wystarczy dobrze go serwisowac i jeszcze cos jak jest palony na kopke to dobrze kopnac i niema problemow jezdze nim juz dwa lata po ruznym terenie zazwyczaj bardzo ciezkim berg jest jak kon trzeba go sobie ulozyc i niema klopotu pozdrawiam wszystkich posiadaczy hsabergow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Zbieram jakieś informacje o bergach z pochylonym silnikiem 70 stopni, zwłaszcza FE 390 lub 450. Jak z trwałością, dostępnością i cenami części (dużo z nich jest zamiennych z KTM?), codzienną eksploatacją, jakieś bolączki itp.? Każde info mile widziane. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Zbieram jakieś informacje o bergach z pochylonym silnikiem 70 stopni, zwłaszcza FE 390 lub 450. Jak z trwałością, dostępnością i cenami części (dużo z nich jest zamiennych z KTM?), codzienną eksploatacją, jakieś bolączki itp.? Każde info mile widziane. Mialem 530exc, fe570 odziedziczyl te same problemy co 530exc. Dodatkowo dostal problematyczny wtrysk paliwa z calym osprzetem ktory tez nie grzeszyl trwaloscia ;)Jak juz chcesz cos z tych lat w kasie 15-20tys pln to kup lepiej KTM 450exc z ostatnich lat produkcji, czyli 2010-2011. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 A jednak postanowiłem zaryzykować :wink: Na zagramanicznych forach naczytałem się wielu pozytywnych rzeczy o silniku 70 stopni, a co tam wyjdzie w praniu to się okaże niedługo. Na razie pierwsze obcowanie ze sprzętem "na sucho" w garażu obiecujące :) Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loczyslaw1 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 (edytowane) Oj kolege Zarazoneg Motocyklami troche ponioslo z tym ze Husaberg FE 570 odziedziczyl problemy z 530 exc .Totalnie inne silnik ktm 530 to nieprzecietny syf a Husaberg 570 silnik rewelacja . Bardzo udana konstrukcja nie ma co sie zepsuc jeden obieg ,nie lyka oleju ,zaworow praktycznie nie dotykasz . Co do wtyrsku to do baku sitko za 100zl i na waz za 40zl z ktm trzeba zlaczke z filterkiem kupic i problem rozwiazany . Polecam uzytkownika bergow zakup przelacznika map i przelaczyc na soft niby nic a jednak bardzo przyjemnie sie enduruje po lesie .Kazdemu polecam berga jezeli ma kupic ktm z lat 07-11r to lepiej odpuscic i brac w ciemno berga . Edytowane 6 Kwietnia 2016 przez loczyslaw1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.