Skocz do zawartości

loczyslaw1

Forumowicze
  • Postów

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O loczyslaw1

  • Urodziny 01/06/1978

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    endurowanie , grzebanie w garazu .
  • Skąd
    Gorzów Wlkp.

Osobiste

  • Motocykl
    r1200gs Husaberg FE570
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    nie mam
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia loczyslaw1

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Oj kolege Zarazoneg Motocyklami troche ponioslo z tym ze Husaberg FE 570 odziedziczyl problemy z 530 exc .Totalnie inne silnik ktm 530 to nieprzecietny syf a Husaberg 570 silnik rewelacja . Bardzo udana konstrukcja nie ma co sie zepsuc jeden obieg ,nie lyka oleju ,zaworow praktycznie nie dotykasz . Co do wtyrsku to do baku sitko za 100zl i na waz za 40zl z ktm trzeba zlaczke z filterkiem kupic i problem rozwiazany . Polecam uzytkownika bergow zakup przelacznika map i przelaczyc na soft niby nic a jednak bardzo przyjemnie sie enduruje po lesie .Kazdemu polecam berga jezeli ma kupic ktm z lat 07-11r to lepiej odpuscic i brac w ciemno berga .
  2. Siema powiedz jak rozwiazales problem z Bergiem
  3. Cze , napisz jak rozwiazales problem z tym BMW jestem strasznie ciekawy. Nigdy nie mialem stycznosci z tym motocyklem i korci mnie strasznie aby przeszedl przez moje rece .Napisz cos wiecej o nim jak sie eksplatuje . Z twojego opisu usterki obstawiam ze zostal uszkodzony czujnik polozenia przepustnicy albo wszedl w jakis tryb awaryjny bo to motocykl z wtryskiem .
  4. kolego Nitomen exc od roku 2004 mialy zawory tytanowe .Tak sie sklada ze mialem kilka roznich modeli enduro bo przez 2 lata sciagalem je z Angli w bardzo duzych ilosciach . KTM EXC- R nie maja zadnych problemow z glowicami mylisz z modelami sx-f poniewaz w nich walek lezy na glowicy bezposrednio a exc-r ma na walku lozyska . Co do CRF 450 to polecam model X ktory mialem przez 4lata bardzo fajny motocykl i nie wymagal czestych remontow . Wr450 f bylem w posiadaniu przez 6 miesiecy na alu ramie bardzo fajny sprzet ale draznilo mnie miekkie zawieszenie i bylo troche detali drazniacych np lancuch byl za blisko ramy i ja szorowal , pompa wody sie szybko zuzywala i gdzies mialem zakodowane jaki jest koszt jak sie uszkodzi glowica ktorej nie da sie naprawic ( nowa 4tys plus zawory ok 2tys ) w ktm glowica 2tys zl a komplet zaworow 1tys wiec roznica potezna .Ktm polecam tylko osoba ktore lubia dlubac bo ktm na tle Japoni ma smiesznie tanie czesci przytocze jeszcze ciekawostke naklejka jedna na boczek na bak to koszt 450zl to jest CHORE
  5. a co lepsze husaberg 570 czy ktm 530 bo w husabergu wyczytalem ze znacznie mniej trzeba grzebac przy silniku .
  6. Witam dodam swoje 3 grosze poniewaz bylem w posiadaniu modeli ktm exc400 2002 oraz exc 450 2004r ten na tytanowych zaworach ktory na jakis czas ostudzil moja wizje ktm i przesiadlem sie na inne enduro . Silniki od 2004r maja zawory tytanowe ktore trzeba czesto regulowac co latwo mozna bylo wykonac ale za czesto . Model wczesniejszy ktory posiadalem zawory regulowalem bardzo rzadko.Obecnie posiadam ktm 530 z zaworami nie ma problemu ale pojawil sie z olejem :)
  7. W ktm 530 sprzeglo chodzi zdecydowanie ciszej niz w modelach wczesniejszych . W kazdym enduro sprzeglo halasuje po wcisnieciu klamki powinno przycichnac . Halasem bym sie nie martwil aby sie nie slizgalo .
  8. WItam ja bede dopiero zmienial tlok w 530 i jestem ciekawy co bedzie w srodku :) .Ale nie bede kombinowal z mineralnym olejem boje sie ze mozna przedobrzyc .
  9. NO ja mam w crf450x wydech akrapovica kompletny ale po 2godzinach latania glowa peka :) AAAAAA przypomnialo mi sie kazdemu kto posiada drz400s lub sm powinien obowiazkowo zmienic gaznik od modelu E fcr41 i wydech po tym zabiegu nie poznacie motocykla ,kolega pisze o wr426 majac taka gotowke warto jednak dozbierac i kupic model z rozrusznikiem wr450 tym bardziej jak chce latac na sm :) nie ma co sie bac ktm tez tak mialem na poczatku jak slyszalem ktm to mialem mieszane uczucia ale przelamalem sie i bylo to dosc mile doswiadczenie np tanie czesci a ze mialem 2 modele to jedno co mnie irytowalo ze w nowszym modelu na tytanach musialem czesto regulowac zawory a w starszym modelu 400exc na stalowkach nie trzeba bylo tak czesto zagladac .KUpilem crf450x poniewaz mialem crf450r i kazde zejscie z niej bylo dla mnie wielkim szokiem i kilkadziesiat minut po zejsciu jeszcze sie rece z wrazenia trzesly tylko ta kopka nie dawala mi spokoju dla tego uparlem sie na taki motocykl ale na rozrusznik i jest crf450x ale niestety model X jednak odbiega od modelu R :)
  10. musze sprostowac kolege co do kolanek crf450x a crf 450r,taks sie sklada ze mialem model rowniez crf450r z 2003r i zostalo mi kolanko ktore nie pasowalo do modelu crf450x roznica byla w srednic przy wejsciu w glowice ,co do mocy crf450r a crf450x to roznica jest ogromna a co do ktm 450exc i crf450x tez roznica jest i na kozysc crf x i nie zgodze sie ze moc jest podobna moze na papierze ale wystarczy sie przejechac obydwoma i bedzie wiadomo ,wem bo mialem ,mialem rowniez model exc 400 :) co do czesci do crf450x latwo sprawdzic wystarczy wpisac w allegro lub ebay jaka kolwiek czesc i bedzie wszystko wiadomo jak z czesciami :) kolanka dalej szukam
  11. no moge juz cos powiedziec na temat crf450x jest duzo mocniejsza od ktm exc450 ,mocniej korci do odkrecania ,lepiej idzie po piachu, do endurowania to chyba ktm jest latwiejszy, potulniejszy ,do wr nie bede przyrownywal bo mialem na kolach sm wiec inna baja ,jedno co mnie scielo ze czesci do crf450x sa inne niz do crf450r i dostac cokolwiek do crf x to wyczyn szukam 2 miesiace kolanka i dupa
  12. fajne foty przypomnialo mi to stare czasy jak w xl600 15 lat temu dalem do wstawiena tuleje i zrobili za maly luz i tlok chwycil w cylindrze korbowod wyrwal sworzen :) co do tych motogodzin to tez jestem zdania ze to jest liczone przy maxymalnym odkrecaniu manetki ,mam manuala na crf450x i tam sa 2 tabelki jedna do endurowania ,jedna do crosu i i tabelka do crosu wyliczona jest w mth a do endurowania w kilometrach i np olej wychodzi ze w crosie wymiana po 15 mth a w enduro co 1000km tlok w crosie co 15mth a jako enduro nie zaznaczono wiec wytrzymuje znacznie wiecej :)
  13. witam od zywotnosci korby zalezy wiele czynnikow tu kolega opisal model xl ale xr jest raczej do jazdy w terenie i z moich obserwacji wynika 50tys to gorna granica ale ja bym jezdzil do puki nie bedziesz slyszal ze stuka ,a nawed jak lekko zacznie to jeszcze sezon mozna przelatac na upartego :) wiem bo kolega ma akurat taka stuka ale lata na zime sie wezmie podobno , przy rozbiorce xr zalecam wymienic napinacz od rozrzadu i sprezyne a jak niechcesz sei pakowac w koszty to tylko sprezyne ,lozysk niema co wymieniac chyba ze jezdziles bez oleju
  14. witam malo pisze na takich forach bo mnie strzela jak widze jakie glupoty ludzie pisza> Mialem wszystkie podane motocykle wyzej i wiele wiecej ,wiec moge podpowiedziec co nieco. Weic tak ,drz 400 mi osobiscie nie pasuje , nie jestem zwolennikiem tego motocykla obojetnie czy to model e ,s,sm nie chodzi o silnik ale o skladanie sie, jak dla mnie jest strasznie nie poreczny ,to juz ktos pisal ,mial racje nie sklada sie fajnie ,ale ma za to inne plusy zadko grzebiesz,malo pali,duzo czesci ,,dalej ktm 450exc 04 na tytanach ,motocykl lezal mi strasznie ale nie mogelm sie przyzwyczaic do glosow jakie wydaje silnik (tak maja )i do bardzo czestej regulacji zaworow ok 500km bo juz stukaly ,crf450r 03 moc potezna niech nikt niesmie przyrownywac tego motocykla do drz,xr,ktm exc , bo to co potrafi ten motocykl jest nie do opisania po kazdym zejscu jeszcze kilkanascie minut trzasly mi sie rece z wrazenia i z tego co na nim wyprawialem i ze przezylem ,xr400 kocham te motocykle cudowne jezeli stoisz przed wyborem drz400 kontra xr400 tp xr400 nie bedziesz zalowal ,xt600 no to nie bede sie rozpisywal ,xr600 polecam ,ktm 400 z rocznika 2002 na stalowkach polecam nie klepia tak jak na tytanach i ceny sa rozsadne ,a i zapomnialem ktm ma smiesznie tanie czesci explatacyjne nie oplaca sie kupowac firm akcesoryjnych bo orginaly sa tanie :) wr450 mialem krotko wiec nie chce sie wypowiadac ,jedynie powiem ze durnowato zrobili ze zebatka od lancuszka rozrzadu jest odlana na jednej czesci walu i jak sie wyciagan zeby trzeba wymieniac czesc walu ,od kilku dni jestem w posiadaniu crf450x i zobacze jak to sie bedzie spisywalo jedno juz mnie przeraza brak czesci uzywanych i z tego co juz zaobserwowalem to crf 450r i x tak naprawde niemaja za wiele czesci kompatybilnych ale czas pokaze ,
  15. dowiedzialem sie w serwisie yamachy ze fz6 maja taka opcje ze jak cos jest uszkodzone to wpisuje sie za pomoca licznika jakis kod i wtedy wyswietla co go boli czy ktos slyszal o czyms takim? a mojego fz6 prawdopodobnie boli czujnik polozenia przepustnicy dla tego kopci :notworthy:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...