Skocz do zawartości

Twin Cam na gaźniku S&S DUŻO PALI


Rekomendowane odpowiedzi

Harley Davidson FXDWG 2001r Dyna silnik Twin Cam na gaźniku S&S TANDER JET

Witam, mam problem. Potrzebuje porady lub jakiejś instrukcji regulacji gaźnika S&S.

Bardzo duzo pali około 13-15 litrów na 100km.

 

Ssanie się domyka, różne regulacje próbowałem i nie mogę sobie poradzić, proszę o pomoc

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nie poradzisz sobie bez wymiany dysz.

S&S to taki gaźnik... dziwny troche jak na Europejskie mniemanie o mechanice.

W Ameryce kultowy....

 

Tam jest taki myk, w tym gaźniku... jak sie kreci namietnie i kurwesko gwałtownie/silno srubą skladu mieszanki to dochodzi do rozkalibrowania (czyli do rozdupczenia korpusu gaźnika na amen) wtedy nie dosć, że duzo pali to nie da sie już z tym nic zrobić.

Nie umiem Ci jednak wytłumaczyć jak to zdiagnozowac, bo to trochę roboty jest... nie do końca prostej.

 

Ale generalnie stawiam na dysze... :flesje:

No i pisz "nastepną razą" jaki gaźnik, ale stawiam ze to Shorty "E". Bo to są gaźniki do TC.

 

P.S.

Ani dzień dobry, ani pocałuj mnie wdupe. Od razu łapię za "gaźnik" człowieka... :biggrin:

Ale na avatar to chłop ma czas.... :biggrin: i to jeszcze "kololowy". :biggrin:

Edytowane przez fisu

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Nas też kultowe gaźniki ale nie wiadomo czemu. I nie wiadomo co z nimi robić, że ludzie nie wiedzą po co to pakują i co potem zrobić bo motÓr pali albo kulawo chodzi. Jeśli fisowe porady nie pomogą to trzeba chyba wrócić do jakiegoś bardziej cywilizowanego gaźnika i po problemie. Nadal nie kumam montowanie dziwnych gaźników do prawie seryjnych silników skoro seryjny gaźnik doskonale poradzi sobie z grzebanym silnikiem. Ale ludzie robią od dupy strony, zamiast grzebać w siniku a gaźnik stroić, zmieniają gaźnik a silnik chcą stroić... Nie rozumiem co napisałem ale brzmi kozacko. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...

Zmiana dyszy głównej i bocznej pomogła :)

Teraz spalanie w trasie 5l ,w koło komina 8,5l

silnik 1550 95cali

To dobry wynik jak na ten typ gaznika, mi tyle spalał FXR z 89r. na S&S shorty "E" no i jeszcze podstawowa żecz jaki masz styl jazdy :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...