Limo Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Do żanego z tych. Poprzedni właściciel wywalił cały układ doładowania powietrznego :banghead: Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz1985win Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 nie zlalamuj mnie kolego:/ma ktos moze zdjecie orginalnego airbox i jakis schemat ukladu doladowania, jak moto bylo u mechanika to nic mi nie powiedzieli ze mam nie orginlny airbox..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapomnialem_adresu007 Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 nie zlalamuj mnie kolego:/ma ktos moze zdjecie orginalnego airbox i jakis schemat ukladu doladowania, jak moto bylo u mechanika to nic mi nie powiedzieli ze mam nie orginlny airbox..... Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 A lejek wpina się w wężyk nr 11. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz1985win Opublikowano 18 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 czy ktos sie orietuje od jakiego motoru mam airboxa poznaje ktos?dla czego ktos to wymienil przeciez nie wplywa to pozytywnie na jakosc jazdy:/ motor ciagnie do 7tys obrotow pozniej ledwo idzie w gore na obroty:/wiec trzeba by kupic najlepiej kapletny uklad dolotowy airbox wezyki i tam sa jakies chyba zaworki o ile sie nie myle szukalem na allegro ale nic nie ma moze ktos z was ma jakiegos znajomego albo znajomy znajomego posiada takiego airboxa:D z checia bym kupil za jakas rozsadna cene:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 Airbox masz od CBR 600 F3. Ktoś tylko wężyki uciął, to wszystko. Tam jeszcze jest elektrozawór, który się wpina we wtyczkę koło akumulatora, widać go na schemacie powyżej. Poszukaj na allegro F3-jek na części i dzwoń. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz1985win Opublikowano 2 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 ostatnio troszke grzebalem przy moto, glownie uporalem sie z elektryka wywalilem ja z airboxa teraz chcial bym ja gdzies schowac ma ktos jakies pomysly?gdzy tak porzadkowalem elektryke to na ramie mam oznaczenia motoru pc 25 moto jest z roku 1995 wiec to nie jest f3 tylko f2 a moze sie myle kolega od ktorego bralem motor zapewnial ze to f3....moje pytanie teraz bo zabieram sie za uklad doladowania powietrzem teraz nie wiem jaki kupic czy do f3 a moze do f2 patrze na google i zbytniej roznicy nie widze miedzy pc25 f2 a pc 31 f3 po czym mogl bym jeszzce rozpoznac moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Filtr powietrza ma inny kształt. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz1985win Opublikowano 2 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 znalazlem na allegro koles sprzedaje filtr powietrza z obudowa zapewnia ze pasuje do f2/f3 jutro zrobie dokladne zdjecia silnika filtra i ogolnie moto moze to rozwieje moje watpliwosci :) tak czy tak dziekuje za zainteresowanie i pomoc:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Nie może pasować do f2/f3 bo do f2 jest inny a do f3 inny. Zobacz jaki masz u siebie to wtedy będziesz mógł dobrać układ doładowania powietrznego pod to. Jeszcze napisz czy masz pompę paliwa bo w f2 podobno nie było, ale musisz to jeszcze potwierdzić bo sam nigdy nie miałem f2. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 F3 ma pływające tarcze hamulcowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz1985win Opublikowano 3 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 pompy paliwa nie mam na pewno lecz posiadam kranik podcisnieniowy, albo mam skladaka albo cos jest nie tak:/ w papierach rok produkcji 1995 do 94 byly produkowane f2 po 95 f3 o ile sie nie myle no ale na ramie osnaczenie pc-25 czyli f2 ajjj zrobie te zdjecia i jak ktos sie zna niech oceni bo jak ja patrze na f2 i f3 to dla mnie roznicy nie ma:) ale napewno sa jacys znawcy na tym forum co na pierwszy rzut oka beda wiedzieli :) dalej mam dylemat po wyciagnieciu tych wiazek z airboxa gdzie je upchac zastanawialem sie ale to troche pracy by mnie kosztowalo jak bym poprzedluzal wszystkie wiazki i pod kanapa zrobil taki schowek a w nim cala elektryke z przekaznikami schowal zdalo by to egzamin?oto kilka zdjec moze ktos bedzie wiedziali jeszcze kilka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Jeśli nie składak to to jest f2. Co do tych kabli na airboxie, one oryginalnie były przypięte do stelaża lampy. Ja je upchałem przy główce ramy za pomocą trytytek z braku lepszego pomysłu. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz1985win Opublikowano 3 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 (edytowane) tez tak myslalem ze to f2 z tego wzgledu ze f3 ma bardziej zadarta dupe do gory, dobrze ze sie nie pospieszylem z kupowaniem tego ukladu doladowania powietrzem bo jak juz czytalem gdzies w f2 jeszcze tego nie bylo czyli te wezyki co mi wystaja z airboxa maja tak wystawac czy cos tam powinno byc? jak by ktos mogl to niech doda jakies zdjecie jak to powinno wygladac bo teraz jak jade (jeszcze przekazniki i wiazki kabli w airboxie) to moto 1/2/3 idzie jak szalone ale reszta biegow to jakas pomylka 7000obr i moto tak jak by stalo w miejscu nie rozpedza sie a jak tak to strasznie pomalu wiem ze to spowodowane jest tym zawalonym airboxem i brakiem wlotow..z tego co wyczytalem na forum f2 nie maja ukladu doladowania powietrzem czyli wystarczy ze kupie ten reduktor podepne pod airboxa zrobie jakies wloty i bedzie ok teoretycznie;) nie mam poucinanych wezykow jak pisal kolega wczesniej poprostu mam cbr f2 ;) jak sie myle to niech ktos mnie sprostujew krajach takich jak austria niemcy za rok produkcji przyjmowano date sprzedarzy dla tego w papierach mam ze moto jest z 1995 xD f2 zakonczono produkowac przed 1994 Edytowane 3 Września 2013 przez mariusz1985win Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapomnialem_adresu007 Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Symbol na obudowie filtra "mówi", że jest to obudowa od F2. Doładowanie w F3 wygląda tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.