Skocz do zawartości

suzuki maruderek 800


Rekomendowane odpowiedzi

witam mam pytanie i prosze o pomoc w moim maruderku 99r jest problem jak przyspieszam to pojawia sie tak zwana dziura w gazie przyspiesza i nagle muli go troszke i znowu łapie oddech i rusza dalej martwi mnie to kupiłem go nie odpalajac gosc muwił ze ma problem z gaznikami a cena była atrakcyjna sprowadziłem go z francji moze ktos podpowie co sie dzieje od czego zacząc pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyścić i wyregulować gaźniki a także wymienić filtr powietrza (najlepiej na oryginalny Suzuki)

witam filtry wymienione własnie niewiem jak je wyregulowac wyczyscic to jakos sobie poradze tylko na czym polega ta regulacja dodam ze pod czas jazdy jak mu pociagne ssanie to idzie wyraznie lepiej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za niski poziom paliwa. Jak nie znasz się na gaźnikach to najlepiej oddaj je do mechanika bo to dość skomplikowana robota.

witam no osmielilem sie rozebrac te gazniki przedmuchałem poskrecałem i to samo zadnej poprawy przedni gaznik nie reaguje na wkrecanie wykrecanie tej regulacyjnej srubki od powietrza dokrece nic ten z tyłu wkrecam gasnie fura i przeskok iskry na fajce załozyłem nowa i dalej iskra ckacze wolne obroty fajne wszystko w pozo tylko dziuraaaaaaa w gazie straszna zecz do mechanika bym dał ale kasy to niemam narazie na to a posmigał bym troche wiec bede dalej krecił o ile mi pomozecie pozdrawiam

 

witam no osmielilem sie rozebrac te gazniki przedmuchałem poskrecałem i to samo zadnej poprawy przedni gaznik nie reaguje na wkrecanie wykrecanie tej regulacyjnej srubki od powietrza dokrece nic ten z tyłu wkrecam gasnie fura i przeskok iskry na fajce załozyłem nowa i dalej iskra ckacze wolne obroty fajne wszystko w pozo tylko dziuraaaaaaa w gazie straszna zecz do mechanika bym dał ale kasy to niemam narazie na to a posmigał bym troche wiec bede dalej krecił o ile mi pomozecie pozdrawiam

i na dodatek nie zapala jezuuuu wszystko swieci działa a rozrusznik nic zgasnoł i koniec nie reaguje no szok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te śrubki o których piszesz są odpowiedzialne jedynie za jałowe i średnie obroty. Jak tak nimi sobie kręciłeś to mogłeś całkowicie gaźniki rozregulować, więc teraz wkręć obie do końca a potem wykręć o tyle obrotów ile jest wskazane w serwisówce. U Ciebie problem polega na tym że masz za mały poziom paliwa na wysokich obrotach więc to co musisz zrobić to podnieść iglice o jeden ząbek w górę.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te śrubki o których piszesz są odpowiedzialne jedynie za jałowe i średnie obroty. Jak tak nimi sobie kręciłeś to mogłeś całkowicie gaźniki rozregulować, więc teraz wkręć obie do końca a potem wykręć o tyle obrotów ile jest wskazane w serwisówce. U Ciebie problem polega na tym że masz za mały poziom paliwa na wysokich obrotach więc to co musisz zrobić to podnieść iglice o jeden ząbek w górę.

ahaaa oki wszystko rozumie tylko teraz mnie martwi ze nie idzie rozrusznik normalnie krecił zapalał a teraz nic ani nie zamruszy a wszystko niby działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ahaaa oki wszystko rozumie tylko teraz mnie martwi ze nie idzie rozrusznik normalnie krecił zapalał a teraz nic ani nie zamruszy a wszystko niby działa

przełaczniki dobre prąd wchodzi i wychodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przełaczniki dobre prąd wchodzi i wychodzi

nic nie cyka aku dobry wszystko swieci działa a rozrusznik jak by ukradli

 

nic nie cyka aku dobry wszystko swieci działa a rozrusznik jak by ukradli

bezpiecznik hmmmno widze takie malutkie są dobre jeden wiekszy tez dobry chyba ze sa gdzies jeszcze ukryte inne te co widze sa zaraz koło kranika paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To masz dwie opcje, padł albo rozrusznik albo przekaźnik rozrusznika. Jak zewrzesz oba kable idące do przekażnika, na przykład kluczem płaskim, i rozrusznik zagada to przekaźnik do wymiany.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz sobie nie przypomnę ale koło mocowania kabli od aku powinny być dwa bezpieczniki 25 A . A spróbuj jeszcze wbić bieg i bujnąć nim w przód i tył parę razy .

no sa koło aku ale wszystkie dobre bujałem nim ale to wyglada na to ze nie ma pradu na rozrusznik hmm czy od przeskoku tej iskry z fajki na swiecy mogło sie cos spalic czy co no zielony jestem dzisiejsza robota dzien stracony :banghead: :sad:

 

To masz dwie opcje, padł albo rozrusznik albo przekaźnik rozrusznika. Jak zewrzesz oba kable idące do przekażnika, na przykład kluczem płaskim, i rozrusznik zagada to przekaźnik do wymiany.

a przekaznik to to co leci plus gruby do takiego uzadzonka tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...