witek12 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 witam mam pytanie i prosze o pomoc w moim maruderku 99r jest problem jak przyspieszam to pojawia sie tak zwana dziura w gazie przyspiesza i nagle muli go troszke i znowu łapie oddech i rusza dalej martwi mnie to kupiłem go nie odpalajac gosc muwił ze ma problem z gaznikami a cena była atrakcyjna sprowadziłem go z francji moze ktos podpowie co sie dzieje od czego zacząc pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Wyczyścić i wyregulować gaźniki a także wymienić filtr powietrza (najlepiej na oryginalny Suzuki) Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek12 Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Wyczyścić i wyregulować gaźniki a także wymienić filtr powietrza (najlepiej na oryginalny Suzuki)witam filtry wymienione własnie niewiem jak je wyregulowac wyczyscic to jakos sobie poradze tylko na czym polega ta regulacja dodam ze pod czas jazdy jak mu pociagne ssanie to idzie wyraznie lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Za niski poziom paliwa. Jak nie znasz się na gaźnikach to najlepiej oddaj je do mechanika bo to dość skomplikowana robota. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek12 Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Za niski poziom paliwa. Jak nie znasz się na gaźnikach to najlepiej oddaj je do mechanika bo to dość skomplikowana robota.witam no osmielilem sie rozebrac te gazniki przedmuchałem poskrecałem i to samo zadnej poprawy przedni gaznik nie reaguje na wkrecanie wykrecanie tej regulacyjnej srubki od powietrza dokrece nic ten z tyłu wkrecam gasnie fura i przeskok iskry na fajce załozyłem nowa i dalej iskra ckacze wolne obroty fajne wszystko w pozo tylko dziuraaaaaaa w gazie straszna zecz do mechanika bym dał ale kasy to niemam narazie na to a posmigał bym troche wiec bede dalej krecił o ile mi pomozecie pozdrawiam witam no osmielilem sie rozebrac te gazniki przedmuchałem poskrecałem i to samo zadnej poprawy przedni gaznik nie reaguje na wkrecanie wykrecanie tej regulacyjnej srubki od powietrza dokrece nic ten z tyłu wkrecam gasnie fura i przeskok iskry na fajce załozyłem nowa i dalej iskra ckacze wolne obroty fajne wszystko w pozo tylko dziuraaaaaaa w gazie straszna zecz do mechanika bym dał ale kasy to niemam narazie na to a posmigał bym troche wiec bede dalej krecił o ile mi pomozecie pozdrawiami na dodatek nie zapala jezuuuu wszystko swieci działa a rozrusznik nic zgasnoł i koniec nie reaguje no szok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Te śrubki o których piszesz są odpowiedzialne jedynie za jałowe i średnie obroty. Jak tak nimi sobie kręciłeś to mogłeś całkowicie gaźniki rozregulować, więc teraz wkręć obie do końca a potem wykręć o tyle obrotów ile jest wskazane w serwisówce. U Ciebie problem polega na tym że masz za mały poziom paliwa na wysokich obrotach więc to co musisz zrobić to podnieść iglice o jeden ząbek w górę. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek12 Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Te śrubki o których piszesz są odpowiedzialne jedynie za jałowe i średnie obroty. Jak tak nimi sobie kręciłeś to mogłeś całkowicie gaźniki rozregulować, więc teraz wkręć obie do końca a potem wykręć o tyle obrotów ile jest wskazane w serwisówce. U Ciebie problem polega na tym że masz za mały poziom paliwa na wysokich obrotach więc to co musisz zrobić to podnieść iglice o jeden ząbek w górę.ahaaa oki wszystko rozumie tylko teraz mnie martwi ze nie idzie rozrusznik normalnie krecił zapalał a teraz nic ani nie zamruszy a wszystko niby działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek30 Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 a jak nacisniesz starter to słychać coś ?? jakieś cykanie alb inne tego typu ? może ci się spalił bezpiecznik albo aku ci padło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek12 Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 ahaaa oki wszystko rozumie tylko teraz mnie martwi ze nie idzie rozrusznik normalnie krecił zapalał a teraz nic ani nie zamruszy a wszystko niby działaprzełaczniki dobre prąd wchodzi i wychodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 To multimetr w dłoń i sprawdzasz ładowanie (jest przyklejony temat jak to zrobić). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek12 Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 przełaczniki dobre prąd wchodzi i wychodzinic nie cyka aku dobry wszystko swieci działa a rozrusznik jak by ukradli nic nie cyka aku dobry wszystko swieci działa a rozrusznik jak by ukradlibezpiecznik hmmmno widze takie malutkie są dobre jeden wiekszy tez dobry chyba ze sa gdzies jeszcze ukryte inne te co widze sa zaraz koło kranika paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 To masz dwie opcje, padł albo rozrusznik albo przekaźnik rozrusznika. Jak zewrzesz oba kable idące do przekażnika, na przykład kluczem płaskim, i rozrusznik zagada to przekaźnik do wymiany. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek30 Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 teraz sobie nie przypomnę ale koło mocowania kabli od aku powinny być dwa bezpieczniki 25 A . A spróbuj jeszcze wbić bieg i bujnąć nim w przód i tył parę razy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek12 Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 teraz sobie nie przypomnę ale koło mocowania kabli od aku powinny być dwa bezpieczniki 25 A . A spróbuj jeszcze wbić bieg i bujnąć nim w przód i tył parę razy .no sa koło aku ale wszystkie dobre bujałem nim ale to wyglada na to ze nie ma pradu na rozrusznik hmm czy od przeskoku tej iskry z fajki na swiecy mogło sie cos spalic czy co no zielony jestem dzisiejsza robota dzien stracony :banghead: :sad: To masz dwie opcje, padł albo rozrusznik albo przekaźnik rozrusznika. Jak zewrzesz oba kable idące do przekażnika, na przykład kluczem płaskim, i rozrusznik zagada to przekaźnik do wymiany.a przekaznik to to co leci plus gruby do takiego uzadzonka tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek30 Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 A jak majstrowałeś przy gażnikach to nic nie porozłaczałeś . Usiądź na spokojnie zdejmij bak weź miernik i pooglądaj wszystkie kostki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.