Lukip Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Witajcie, mam pewne pytanie, otóż chodzi o Honde CRF 450 z 2007 r. którą zamierzam kupić, lecz jest problem, ponieważ w opisie wyczytałem, że po wbiciu 5-ątego biegu ślizga się, proszę Was o pomoc, to znaczy chciałbym się dowiedzieć ile by kosztowała naprawa, oraz co jest zepsute. Wiem, że nic dokładnie nie opisałem, ale po kontakcie telefonicznym z ów właścicielem motoru, oznajmij mi, że zredukował z 5 na 4, później wbił 5 i coś się stało, że ślizga się, nie mam pojęcia. Link do aukcji z motorem: http://allegro.pl/honda-crf-450-stan-bdb-kozacka-z-dodatkami-i3208234598.html //Jeśli zły dział, to przepraszam i proszę o przeniesienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Moze sprzeglo mu sie slizga ? zazwyczaj jak padnie tryb to objawy sa takie ze cos zgrzyta i lomocze w silniku, a nie sie slizga. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukip Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Nie wiem sam, podobno wszystkie biegi działają bez zarzutów, jedynie ta piątka się "ślizga" :( Nie wiem co robić, a zależy mi na tym motorze, tym bardziej, że okazja jest, dobry rocznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 remont skrzyni- dwa koła zębate plus wodzik i być może wybierak. Cena nowych części ok 1000-1300zł. do tego uszczelki 200zł i robocizna.W crossach tak jest że jedna niefortunna zmiana i skrzynia może się zmielić, chociaż CRF ma akurat pancerną skrzynię. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukip Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 To żeś mi poprawił humor, koleżko... :D kurcze, szkoda - Myślałem, ze to będzie kwestia 200-300 złoty, ajajaj - Doradźcie mi, brać tą crf'kę, czy sobie odpuścić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 cena panie, cena- to jest surowa wycena byś spojrzał trzeźwo. Wiadomo że można na używkach, samemu etc.targuj się... Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Zależy jaka flota za CRF. Z remontem tak jak pisał Baba. Pewnie sprzęgła kłowe poleciały już, a z nimi i wodzik więc czeka Cię spory dywatek. Problemem jest to że nikt nie chce sprzedać pojedyńćzych używanych kół zębatych czy wodzików. Za całość ok 7-8 stówek chcą, a za dwa koła i wodzik podobnie zapłacisz w serwisie. Licz się również z tym że jak rozprujesz już silnik na pół, to wszelkie zajechane łożyska , może tłok a może korbę trzeba będzie wymienić. Reasumując musisz brać pod uwagę generalkę silnika, bo składać rozpadający się silnik po to żeby go za 2 miesiące znów rozbierać, mija się z celem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.