Skocz do zawartości

Honda CRF 450 - Problem z 5-ątym biegiem


Lukip
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, mam pewne pytanie, otóż chodzi o Honde CRF 450 z 2007 r. którą zamierzam kupić, lecz jest problem, ponieważ w opisie wyczytałem, że po wbiciu 5-ątego biegu ślizga się, proszę Was o pomoc, to znaczy chciałbym się dowiedzieć ile by kosztowała naprawa, oraz co jest zepsute. Wiem, że nic dokładnie nie opisałem, ale po kontakcie telefonicznym z ów właścicielem motoru, oznajmij mi, że zredukował z 5 na 4, później wbił 5 i coś się stało, że ślizga się, nie mam pojęcia.

 

Link do aukcji z motorem: http://allegro.pl/honda-crf-450-stan-bdb-kozacka-z-dodatkami-i3208234598.html

 

 

//Jeśli zły dział, to przepraszam i proszę o przeniesienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze sprzeglo mu sie slizga ? zazwyczaj jak padnie tryb to objawy sa takie ze cos zgrzyta i lomocze w silniku, a nie sie slizga.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

remont skrzyni- dwa koła zębate plus wodzik i być może wybierak. Cena nowych części ok 1000-1300zł. do tego uszczelki 200zł i robocizna.

W crossach tak jest że jedna niefortunna zmiana i skrzynia może się zmielić, chociaż CRF ma akurat pancerną skrzynię.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cena panie, cena- to jest surowa wycena byś spojrzał trzeźwo. Wiadomo że można na używkach, samemu etc.

targuj się...

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy jaka flota za CRF. Z remontem tak jak pisał Baba. Pewnie sprzęgła kłowe poleciały już, a z nimi i wodzik więc czeka Cię spory dywatek. Problemem jest to że nikt nie chce sprzedać pojedyńćzych używanych kół zębatych czy wodzików. Za całość ok 7-8 stówek chcą, a za dwa koła i wodzik podobnie zapłacisz w serwisie. Licz się również z tym że jak rozprujesz już silnik na pół, to wszelkie zajechane łożyska , może tłok a może korbę trzeba będzie wymienić. Reasumując musisz brać pod uwagę generalkę silnika, bo składać rozpadający się silnik po to żeby go za 2 miesiące znów rozbierać, mija się z celem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...