Azeix Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Cześć, sprawa jest prosta, jeśli koła ma przepotężne bicie, tzn. lata od lewej do prawej (samo koło jest proste) to raczej sprawa łożysk, a sam brak jednej z 2 śrub mocowanych od dołu na lewej ladze (lagi zwykłe nie USD) raczej nie ma na to wpływu? Ze względu na to że 360 to chyba jeden z rzadszych modeli i z częściami czasami jest krucho, poza cylindrem chyba niczym się nie różni od 250 i 300 z tego samego roku, co oznacza że łożyska od 250 podejdą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Łożyska kup w sklepie z łożyskami, będzie taniej :) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Cześć, sprawa jest prosta, jeśli koła ma przepotężne bicie, tzn. lata od lewej do prawej (samo koło jest proste) to raczej sprawa łożysk, a sam brak jednej z 2 śrub mocowanych od dołu na lewej ladze (lagi zwykłe nie USD) raczej nie ma na to wpływu? Ze względu na to że 360 to chyba jeden z rzadszych modeli i z częściami czasami jest krucho, poza cylindrem chyba niczym się nie różni od 250 i 300 z tego samego roku, co oznacza że łożyska od 250 podejdą? tam na dole MUSZĄ być obie śruby :banghead: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azeix Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Łożyska kup w sklepie z łożyskami, będzie taniej :)W sumie racja, ale zdaje się że prócz łożysk idą tam jeszcze simeringi, tak? tam na dole MUSZĄ być obie śruby :banghead: :ohmy: Czy ta jedna śrubka załatwi temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 wkręć i sprawdź a potem dopiero kupisz łożyska tak jak napisał kolega w tym temacie Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Koniecznie musisz wkręcić tam te śruby. One trzymają ośkę koła. o ile ona sama od siebie raczej nie wypadnie to mocowanie ośki jak jest nie skręcone może pęknąć podczas jazdy. O ile się nie zabijesz to popadniesz w spore koszty i długo będziesz szukał używki. Jeśli gwinty są przekręcone to albo rozwierć i nagwintuj o jeden rozmiar większy lub napraw stary gwint. Są do tego specjalne zestawy. Zużyte łożyska można poznać po tym ze na postoju kiwasz kołem na boki. Jest luz jest po łożysku. Jak wyjmiesz stare łożyska i uszczelniacze to w sklepie z takim asortymentem nie będą mieli problemu z doborem nowych części. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azeix Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Super, dzięki wielkie. Kołem zajmę się i tak dopiero jak ukończe silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.