vtec Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Potrzebuję auto które spełni kilka wymogów. Między innymi: 1. Napęd 4x4 z prawdziwego zdarzenia2. Krótki tzn 3d3. Jak najmniej elektroniki4. Skrzynia najlepiej manualna, ewentualnie automat jeśli będzie lepiej współpracował z liftem 3''5. Możliwość jazdy po asfalcie 4x46. Jeśli benzynowy to taki silnik który nie sprawia problemów na gazie7. Lift ok 3'' bez większych przeróbek żeby dało się zrobić8. Cena ok 15 tys zł Samochód potrzebny mi jest do kręcenia się wokół komina. Mieszka tam gdzie pług zimą już zawraca, a nie zawsze dociera :(Często jeżdżę zimą po lesie, a tam zdarzają się zaspy ok 1 m i potrzebuję auto które sobie z nimi poradzi. Dlatego pisałem o lifcie 3'' i dobrych oponach AT też wspomnę ;) Najważniejsze to to, aby się nie psuł, i radził sobie bardzo dobrze ze śniegiem.Celuje w tej chwili w Pajero II. Nie wiem czy kupić automat, czy manual. Pb czy ON. Auto chcę kupić seryjne i zrobić mu lift+ dobre opony na dużym balonie.Czy to dobry wybór? Wcześniej miałem Jeepa Grand Cherokee WG 4.7 QD i byłem zadowolony, ale nie tak do końca, ze względu na to, że napędy się dołączały w momencie kiedy tył tracił przyczepność, a ja potrzebuję coś takiego, że jeśli włącze4x4 to będzie szedł przód i tył ciągle + blokada.Napęd taki jak w Rav4 jest nie do zaakceptowania, ponieważ jeżdżę w specyficznych warunkach, gdzie on się nie sprawdza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Suzuki Jimny lub starszy Samurai Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vtec Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Dziękuję Robercie za Twoją propozycję, ale czy mógłbyś napisać w czym są lepsze od Pajero Twoje typy? Jak jest z napędami w JIMMY I SAMURAI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Kup. a sam się przekonasz o jego zaletach :). Lekki, z dobrym prześwitem, świetnie dający sobie radę w terenie, niedrogi samochodzik. Internet aż trzeszczy od jego zalet. Jest na niego tak ogromne zapotrzebowanie, że za bardzo nie ma skąd już brać zdrowych egzemplarzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ropuch15 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 ja się rozglądam za UAZ-em, mój znajomy kupił krótkie pajero z przed 2000r. 2,8 diesel tylko to anglik wiec będzie go przekladał nrazie jest zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Jak miałeś Granda, nie myślałeś o zwykłym Cherokee? Krótszy, lżejszy i wersje 4.0 mają na stałe blokadę. Pakujesz gaz (to znosi w zasadzie wszystko) i działa. I z tego co pamiętam, nie ma jakiś problemów z podwyższaniem. Fakt, nie jest na stalowej ramie, ale ty nie palnujesz skakać po górach, tylko taranem przeciskać się po błotach i śniegach. Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cycoh Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 (edytowane) pomyśl nad Hujdanem Galloperem. Jest to to samo co Pajero I a młody rocznik i cenowo całkiem całkiem jak za terenówkę. silniki 2,5 TD lub 3.0 V6ten 3.0 V6 dobrze znosi gaz, są w wersji krótkiej i długiej. Edytowane 16 Kwietnia 2013 przez cycoh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 A ma klimę?Jimny jak najbardziej, w Samuraju się nie spotkałem, przynajmniej w tych co miałem. Osobiście lepiej mi przypadł do gustu Samurai, mała kasa a ile radochy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cycoh Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 (edytowane) tyle że Samurai czy Jimmy są wielkości Tico :) i w środku niewiele miejsca dla rodziny nie za wiele.do tego ściągany dach co w zimię może być małym kłopotem. W Pajero czy Galloperze czy nawet jeepe Cherokee miejsca tyle że dyskoteki można robić :) Edytowane 16 Kwietnia 2013 przez cycoh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vtec Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Odnośnie Gallopera, jakie mam napędy? Tzn jak one działają i kto wyprodukował silniki do niego?Samuraja nie mogę znaleźć w przyzwoitym stanie, a Jimmy śmieszny jest :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cycoh Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 (edytowane) np http://allegro.pl/hy...3168334804.html ogólnie 90% części pasuje z Pajero I, porównaj sobie deski rozdzielcze, różnią się jedynie tym że w Hujdanie są poduszki powietrzne :) w benzynie 3.0 V6 silniki są sprawdzoną konstrukcją Mitsubiszi, dodatkowo w 3/4 przypadków silnik te sprzężone są ze skrzynią automatyczna SuperSelect. dołączany napęd za pomocą reduktora, odpada wysiadanie i przełączanie sprzęgiełek w przednich kołach jak to bywa czasem np w Nissanie terrano. ogólnie sam polowałem na gallopera tyle że w dieslu bo miałem ropę za darmo ale 3 lata temu ciężko było znaleźć coś za dobrą cenę.a jak widzę teraz ceny 3 lata temu a teraz tych aut nie różnią się niczym, więc masz pewność że za kilka lat sprzedasz go za podobna cenę. wiadomo jest to terenówka i w trasie ekonomiczna jest do 80km/h powyżej piję już jak smok i np 2,5 TD galloper w trasie przy 120km/h wciągał prawie 13l. Vmax coś około 150km/h ale to już szum i głośno jak w kukuruźniku. ogólnie auto w terenie sobie radzi całkiem dobrze, wiadomo że Dakaru nim nie przejedziesz, ale drogi zaśnieżone lub dziury przejedzie bez problemu wizualnie auto prezentuje się wg całkiem ładnie, fajny ma przód i orurowanie ten jest fajny http://otomoto.pl/hyundai-galloper-4x4inst-gazowa-mozl-zamiana-C28419056.html wersja Inovation, i skrzynia manual, zawsze to w razie usterki tańsza naprawa niż automatu,ten jest super :) Edytowane 16 Kwietnia 2013 przez cycoh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Pajero 2 mogę śmiało polecić, miałem z tym do czynienia, tak samo jak z wersją 1. Rewelacyjny japończyk, który nadaje się do ogólnej eksploatacji szosowo-terenowej. Nie polecam w cięższy teren ze względu na brak blokad dyfrów i nieco bardziej delikatną konstrukcję zawieszenia w porównaniu do Patrola czy Tojki.Jeżeli szukasz wygodnego autka, które też dobrze daje radę w trasie i niedużo pali, to muszę polecić Land Rover Discovery. Mimo stałego napędu na 4 łapy spalanie było nieporównanie niższe niż w Pajero, który jechał na samym tylnym napędzie. O komforcie nie wspomnę. W terenie też trzeba przyznać, że Disco robi lepiej. Jedyny minus to awaryjność - niestety większa. Jimny to też rewelacja, tylko jest mały. Za to w terenie jego główną zaletą nie są jakieś super właściwości jezdne, ale waga. Tak, gdzie inne 4x4 się topią, tam Samuraj/Jimny idzie górą bez potrzeby korzystania z windy. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek30 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Jeep Wrangler Rubikon :) Posiadam polecam niema takiej zaspy której nie da się pokonać. Jest tylko jedno ale Benzynki pali mi około 20-30 litrów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vtec Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Już mam garstkę informacji, za która dziękuję.Pajero 2 mogę śmiało polecić, miałem z tym do czynienia, tak samo jak z wersją 1. Rewelacyjny japończyk, który nadaje się do ogólnej eksploatacji szosowo-terenowej. Nie polecam w cięższy teren ze względu na brak blokad dyfrów i nieco bardziej delikatną konstrukcję zawieszenia w porównaniu do Patrola czy Tojki. Czy Pajero II nie ma blokady tylnego mostu? w benzynie 3.0 V6 silniki są sprawdzoną konstrukcją Mitsubiszi, dodatkowo w 3/4 przypadków silnik te sprzężone są ze skrzynią automatyczna SuperSelect. Mosty są te same co w Miśku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelhead Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Nie to, że ten program jest jakoś specjalnie wartościowy, ale w najnowszym Zakupie kontrolowanym (tvn turbo) masz terenówki, m.in. Gallopera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.