Skocz do zawartości

Kawasaki ZX9R nie odpala na ciepłym silniku, przerywa w środkowym zakresie obrotów


Konus0
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, motocykl to ZX9R z 1994r. Mam z nim problemy takie jak w temacie, czy ktoś może podsunąć jakieś pomysły?

Kawasaki ma nowe fajki i przewody, jest po regulacji zaworów. Na zimnym silniku zapala bardzo ładnie, dobrze jedzie do około 5tys obrotów, wyżej zaczyna strzelać, kichać i od około 7-8tys w góre znowu jedzie dobrze. Ciepły silnik jest praktycznie nie do uruchomienia. Dodam jeszcze że nie kopci.

 

Z góry dzięki za wszystkie podpowiedzi, ja już nie mam pomysłów,

pozdrawiam

Edytowane przez Konus0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle, ze beda 2 problemy, zaczac nalezy od pelnego serwisu gaznikow, i sprawdzeniu sprezania, bo chyba jednak cos nie tak jest z ta glowica.... gdy regulowales zawory to nie bylo takiej sytuacji, ze niektore mialy juz bardzo minimalne luzy, badz co gorsza byly podparte moze?

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm to teraz dylemat :) miałem taką koncepcje, że w momencie kiedy problemem okazują się zawory, kupuje drugi silnik. Tylko że jeszcze trzeba wydać 250zł żeby się okazało... No trudno, zawioze Kawkę do serwisu, skoro mówisz że to mogą być gaźniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zmienia to faktu, ze w pewnym zakresie obrotow sa problemy, wiec zrob ten serwis gaznikow... pozniej sie pomysli co z tym rozruchem bo zdarza sie,ze na rozgrzanym silniku bywaja problemy z elektryka i rozrusznki wolniej kreci...

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po regulacji zaworów może byc konieczna ponowna regulacja gaźników . Więc najpierw kompresja na gorąco / luzy zaworowe a potem gaźniki . Stare kawki miały problem z zapadaniem się gniazd zaworowych po pewnym przebiegu , nie wiem czy to też w ZX , napewno wszlkiej maści GPZ R4 , jeśli rzyjdzie ci po jednej regulacji i niewielkim przebiegu ponownie ustawiać luz to znaczy że czapka do wymiany .

Jesli czapka bedzie juz szczelna nawet na goraco a objawy nie ustapią to iglice w przepustnicach podcisnieniowych gaźników o ząbek w górę lub w dół (u ciebie dziura w obrotach oznaczała by zbyt uboga mieszankę więc iglica w górę).

Może to byc również niesczelne ssanie (przy wysokich obrotach powietrza jest na tyle dużo że mieszanka zbliża się do równowagi dlatego wtedy jedzie ) - jak wyglądają świece ?

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sprawdzałem, ale ja raczej stawiał bym na pierścienie. Tak czy inaczej, nawet jakby to była sama głowica to myślę, że wyjdę lepiej kupując silnik, bo stary jeszcze rozsprzedam na części i wydaje mi się, że nie dużo dołożę do tego nowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...