Skocz do zawartości

Łańcuch, zębatka, tylne koło ??? - ETZ 250


3lement
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko ! Chłopaki co to jest waszym zdaniem ?? Są juz zuzyte zebatki ale jak sie mocno naprezy łańcuch to nieprzeskakuje ale jak sie jej da naprawde w du*e to sie koło krzywi i napinacz pęka . Wiecie o co mi chodzi ?? I mam w zwiazku z tym pytanie czy to wina śruby tylniego koła ? (Dokrecona jest na max) czy to wina zuzytych zebatek i łańcucha ze sie napinacz psuje bo zamocno naprezone ?? Czekam na odp... Pozdrówka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez tak mialem. Naciagnalem lancuch (tez sruby od kola na maxa dokrecalem) ale po przejechaniu paru km lancuch byl juz luznny, wiec rozebralem tylnie kolo. Okazalo sie ze brakuje takiej tulejki od strony oslony zebatki... :buttrock: (a tak przy okazji, ma ktos taka tulejke na zbyciu?). Biorac to wszystko na chlopski rozum, wydaje mi sie ze ta tulejka ma duze znaczenie jesli chodzi o trzymanie sie kola. Rozkrec kolo i zobacz czy ja masz, a zebatek narazie nie zmieniaj bo moze okazac sie ze niepotrzebnie to zrobisz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

 

Kolo nie porusza sie do przodu i tylu bo trzyma je oska i nakretka od strony zebatki. Same srobki na napinaczach nie dadza rady. Napinacz powinien byc napiety, tak zeby kolo nie ruszalo sie do przodu, nastepnie MOCNO dokrecamy oske oraz nakretke po drugiej stronie. Dlatego wszystkie czesci piasty tylnego kola musza byc na miejscu. Po dokreceniu wymienionych elementow kolo nie moze drgnac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zmieniłem zębatki i dalej to samo jak sie podnosi ete na jedno to ośka od strony zebatki sie przesuwa w strone silnika i napinacz pęka.Oczywiście wszystko jest podokręcane. Chyba faktycznie brakuje mi tej tulejki o której pisał Dobczok. Czy chodzi Ci o nr. 9 w katalogu częsci gdzie jest rozrysowana tylnia zebatka ??? Moze zna ktos wymiary tej tulejki ?? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy masz na myśli tą tulejkę w plastikowej oslonie łańcucha? Bo moim zdaniem bez tego ciężko by było jechać! Zmieliła by się cała osłona! Może tylko ośka opiera się o napinacz i po dokręceniu oś dalej jest luźna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam katalogu, jakoś nie był mi nigdy potrzebny... A jak zdejmiesz koło, a zębatka zostawisz przykręconą, to jest luźna w wahaczu? Może właśnie tulejka dustansowa, na której jest osadzona osłona łańcucha zcisnęła się troche i nakrętka dochodzi do końca gwintu!? 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...