Mlekozerca Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Witam ! Z góry uprzedzam że moje pojęcie o budowie silnika i osprzętu jest takie to wiem że ma tłok, zawory, cylinder i gaźnik a w nim dysze. Problemem jest gdy moja suzi odpali i wrzucę ją na obroty na jałowym biegu i zacznie z nich schodzić to zostaje w pewnym momencie i się ich trzyma. Np Odpali, ładnie pracuje, terkocze sobie ale gdy przekręcę manetkę i puszczę to zejdzie z obrotów ale nie do tych co początkowo, gdy odkręcę w tym czasie śrubę od niskich obrotów to zejdzie na normalne ale muszę szybko ją podkręcić aby moto nie zgasło. Wydmuchałem gaźnik oraz bawiłem się śrubą od mieszanki oraz przedmuchałem dysze. Trochę pomogło, czasami po chwili zejdzie z tych obrotów czasami nie, loteria. Macie jakieś pomysły ? Chciałem oddać to do mechanika ale w moim "mieście" (5 tys osób) nie ma "speców" od moto i najbliżej mam 40 km a jestem w trakcie robienia prawka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 (edytowane) "Bawiłem się śrubką od mieszanki", tam nie ma co się bawić. Gaźnik w moto musi być ustawiony tak, jak nakazuje serwisówka. Sprawdź ile obrotów powinno być(przeważnie 2-2.5), sprawdź szczelność airboxa i łączenia z gaźnikiem, może gdzieś łapie lewe powietrze. Problem zapewne leży w gaźniku, choć wnioskując po tym co napisałeś, to sam sobie ten problem zrobiłeś ;) Gaźnik nie służy do zabawy, tylko do regulacji. Edytowane 11 Marca 2013 przez Dexster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlekozerca Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 "Bawiłem się śrubką od mieszanki", tam nie ma co się bawić. Gaźnik w moto musi być ustawiony tak, jak nakazuje serwisówka. Sprawdź ile obrotów powinno być(przeważnie 2-2.5), sprawdź szczelność airboxa i łączenia z gaźnikiem, może gdzieś łapie lewe powietrze. Problem zapewne leży w gaźniku, choć wnioskując po tym co napisałeś, to sam sobie ten problem zrobiłeś ;) Gaźnik nie służy do zabawy, tylko do regulacji.Ano do zabawy to nie. Motocykl odkąd go zakupiłem miał z tym problem. Teraz i tak już jest lepiej ale nie do końca. Śruba od mieszanki ustawiona na 2 i 1/3 obrotu... Mam serwisówkę ale niemiecką i ciężko mi się w tym odnaleźć niestety. Jutro zajmę się łączeniem tak jak poradziłeś: ) Dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Lewe powietrze/brudny gaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlekozerca Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Rozebrałem, czyściłem, założyłem itd. Zauważyłem przy myciu że ten tunelik gdzie jest przepustnica jest lekko przytarty, czy to może być powód nie schodzenia z obrotów (falowania obrotów? ) ? Króciec ssący sprawdzalem i wszystko jest ok, nie ma pęknięć i innych wad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Moja wiedza gaźnikowa nie jest wybitna, ale też nie taka całkiem beznadziejna :cool: Myślę też że nie trzeba mieć nadprzyrodzonych zdolności żeby w miarę ok ustawić gaźnik. Napewno za to trzeba ogarniać teoretycznie jak to działa i trzeba uważnie bardzo patrzeć nie tylko na to czy dysze są czyste. Przy tej swojej inspekcji powinieneś sprawdzić czy np. ośka przepustnicy nie jest luźna i czy ma plastikowe podkładki na zewnątrz i czy nie są one wytarte.Może to być znakomita droga dla dodatkowego i niepotrzebnego powietrza. Na dodatek fajnie może sobie raz lecieć go więcej a raz mniej czyniąc loterię o jakiej piszesz. Sprawdź więc to, może to jest przyczyna?Ponadto musisz być absolutnie pewien że wyczyściłeś wszystko. Dysze paliwowe, rurki miksujące w które są wkręcone, dziurki w rurkach, dysze powietrza, kanały. Po prostu wszystko co tylko można sprawdzić i co da się wyczyścić. Nie wydaje mi się za to że przytarcie kanału może mieć wpływ na nierówna pracę, wskazuje raczej na to że oś przepustnicy po prostu lata na boki i dlatego są obtarte, a jeżeli tak jest to patrz wcześniej co napisałam. Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Rozebrałem, czyściłem, założyłem itd. Zauważyłem przy myciu że ten tunelik gdzie jest przepustnica jest lekko przytarty, czy to może być powód nie schodzenia z obrotów (falowania obrotów? ) ? Króciec ssący sprawdzalem i wszystko jest ok, nie ma pęknięć i innych wad.Cz spod dekla przepustnicy podciśnieniowej nie wypadł ci malutki oring od kanału wyrównującego cisnienie ?Robiłem kiedyś GS-a w którym oba oringi były nieobecne i też sam się wkręcał . Jesli filtr powietrza jest z gąbki to czy jest nasączony ? Sprawdź poziom paliwa w gaźniku . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlekozerca Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 (edytowane) Cz spod dekla przepustnicy podciśnieniowej nie wypadł ci malutki oring od kanału wyrównującego cisnienie ?Robiłem kiedyś GS-a w którym oba oringi były nieobecne i też sam się wkręcał .Jesli filtr powietrza jest z gąbki to czy jest nasączony ?Sprawdź poziom paliwa w gaźniku .Filtr jest suchy. Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym oringiem, może mógłbyś mi to wyjaśnić dokładniej o które miejsce chodzi gdyż nie mam zielonego pojęcia? Wrzucam przy okazji zdjęcie przepustnicy być może to da komuś jakąś wskazówkę...LINK: http://img856.imageshack.us/img856/551/img20130316225026.jpg Edytowane 16 Marca 2013 przez Mlekozerca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.