kamancz Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Problem jest taki że motocykl ciężko pali a gdy odpali to jest problem z dodawaniem gazu a mianowicie przy obrocie manetką motocykl troche zmniejszy obroty a po ok 1-2s zaczyna przyspieszać. W motocyklu został wyregulowany gaźnik i chodził super jednak z biegiem kilometrów ok 60km problem znowu sie pojawił. Z góry dziękuje za pomoc. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Gaźniki czyściłeś czy tylko regulowałeś?? Filtr paliwa można by wymienić i zajrzeć do zaworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamancz Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 zawory były regulowane a gaźnik też byl czyszczony. ale wyczyszcze i wyreguluje jescze raz i wedy zobacze. Dziękiza pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Sprawdź membranę podciśnieniową na pęknięcia i czy jest właściwie założona, poszukaj też lewego powietrza w dolocie. Kranik drożny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Tam są dwa gaźniki więc musisz mieć wakuometry żeby je zsynchronizować. Trzeba też ustawić dobrze skład mieszanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Sychro pomaga tylko na nierówne jałowe obroty, wyżej nic nie zmienia. W pierwszym poście twierdzi, że regulował ale problem wrócił więc opcje są 3. Źle wykonana regulacja, nie ma sprężynki albo podkładki na śrubce regulacji. Nie ma oringu na śrubce regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamancz Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Dzięki za pomoc będe wszystko pokolei sprawdzał i jak coś ustale to dam znać. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Moze to byc po prostu niedokladnie oczyszczony uklad wolnych obrotow, ktory daje za malo paliwa przy przejsciu wyzej.O tym by swiadczylo zmniejszenie obrotow po odkreceniu manetki - nastepuje chwilowe zubozenie mieszanki wyrownane dopieropo sekundzie, dwoch.To samo powodowalo by problem z zapalaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.