loose3r Opublikowano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Co do klasy, to na pewno odpadają wszelkie choppery, nakedy czy typowe sporty. Raczej myśleliśmy do tej pory o moto typu XJ 600 Diversion. Dotychczasowe propozycje rozumiem w kontekście zakupu dwóch maszyn. Obawiam się, że Suzuki GS500 jest za mały na jednego z nas, nie mówiąc o dwóch, a poza tym jest chyba niewygodny do dłuższych podróży. Enduro typu KLE brzmią ciekawie, tylko czy będą miały sens jeśli 80% drogi będzie po asfalcie (nie koniecznie po autostradzie)? Z turystycznego doświadczenia rowerowego wiem, że zdecydowaną większość trasy poza Polską pokonujemy po asfalcie. Czy naprawdę XJ 600 Diversion byłoby dla nas na jeden sezon za małe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 zdecydowanie chodzi o 2 moto. Jakoś nikomu nie pasuje idea 1 motocykla i 2 użytkowników. :)XJ 600 spokojnie posłuży dłuzej niż 1 sezon . Chyba musicie zacząć od przymiarki do poszególnych modeli. W Warszawie nie powinno być z tym problemu. Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Poczekajcie na jakiś motobazar i tam macie troche tego złomu, w sam raz by sie pomierzyć, popatrzeć, posłuchać, porównać ... Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość łysy31 Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 (edytowane) Za 9 tyś pln mogą kupić jakiś radziecki motor z koszem, wtedy jeden prowadzi a drugi pije.Będzie lepiej jak w małżeństwie :biggrin: - no i przy tej opcji jak pojadą razem na zlot nie będą podejrzani o homoseksualizm. Edytowane 5 Marca 2013 przez łysy31 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) Druga sprawa, że siedzieć na jakimś filigranowym zadupku, mając kolana pod brodą... Masakra. I dla plecaczka i dla kierujacego. W takim cb500 czy xj600 na starcie przekroczycie dopuszczalne obciążenie, a gdzie jeszcze bagaże. Jedynym w miarę sensownym wyjściem, przy obecnych założeniach finansowych jest duży stary turystyk, np cbr 1000f.Nie jest to.jednak motocykl dla swiezaka. Jeśli macie trochę oleju w głowie to pozostaniecie przy rowerach albo kupicie 2 motocykle. Za trochę więcej niż 9k. Za gs500 w dobrym stanie trzeba liczyć te 5k /sztuka. Plus te 1k /szt jakie trzeba będzie włożyć na starcie. I to jest jakieś rozwiązanie. A na gs500, owszem, można jeździć we dwoje, ale w przypadku gdy plecaczek ma 165cm waży nie 90 ale 55kg. A i tak nie jest jakoś super wygodnie. Edytowane 6 Marca 2013 przez komandosek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Dwóch facetów ubranych w skóry, siedzących baaardzo blisko siebie..... Może VTX? Najbardziej pasuje do całości obrazu. 500ccm to za mało na takie manewry. Co najmniej 600 z Bandita, GSXF 750 to już fajna opcja dla dwóch + bagaż. Yama XJ900 Divvie też ogarnie temat. No chyba że ma być 500 to też się da ale podróż będzie męcząca i dla Was i dla motocykla. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glootik Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) Loose3r, jedno moto to na małą przejażdżkę, ale na pewno nie na dłuższe trasy. Mam 180cm, dość długie nogi i jazda we dwóch bardzo komfortowa była dla mnie tylko na V-Stromie. Nie należę do wygodnickich, więc i na Bandicie było mi z tyłu dobrze. Na innych moto, np GSR, Hornet też jakoś bardzo nie cierpiałam, ale to dlatego, że lubię się przytulać :D i że nie było innej opcji do wyboru. Edytowane 6 Marca 2013 przez Agnich Cytuj ...Gott weiss ich will kein Engel sein... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Ktoś powiedzial CB 500 dla 190cm gościa z wagą 90kg ha ;p Mam 180cm wzrostu i dla mnie CB 500 jest troche za małe, w senie np miejsca na kanapie. Odradzam gs, cb, er 5... Coś z 600tek moze lepiej ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazerNDM Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Hej Ja mam 193/115 i jeżdżę Fazerem. Polecam. Przymierzałem się do różnych moto i naprawdę nie ma co się zastanawiać nad 500. To co brać forumowa pisze o KLE, itp. to całkiem rozsądne. Nie ma też sensu jedno moto dla 2. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Cześć Kilka razy już to napisano w tym wątku, ale ja dokładam się do tej opiniiJeden sprzęt dla dwóch facetów to będzie totalne nieporozumienie. Kupujcie 2 po 5 tysi a jak budżet będzie większy to zmienicie. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Ktoś powiedzial CB 500 dla 190cm gościa z wagą 90kg ha ;p Mam 180cm wzrostu i dla mnie CB 500 jest troche za małe, w senie np miejsca na kanapie. Odradzam gs, cb, er 5... Coś z 600tek moze lepiej ... Niby Hornet większy od cebuli. Nie, nie jest wiekszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loose3r Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Idąc za Waszymi radami zdecydowaliśmy, że kupimy dwa motocykle. Postanowiliśmy też, że kupimy jeden bardziej enduro, a drugi pasujący stricte do turystyki szosowej. To pozwoli nam przekonać się na jakim typie motocykla się skupić, przetestować oba rodzaje, a jednocześnie będziemy mogli pojechać na wyprawę na dwóch maszynach. Okazało się, że sumarycznie możemy też przeznaczyć więcej pieniędzy na zakup sprzętu. Stąd, mamy następujące typy:- jeden z nas kupi bardziej szosowy: XJ 600 Diversion albo CB 500 (budżet: około 6 - 7 tys.),- drugi bardziej enduro: F 650 GS albo mniejszy V-strom (budżet: około 10 - 11 tys.). Co myślicie o takiej konfiguracji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 V-strom jest kozacki, ale naprawde mało w nim znamion terenowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Konfiguracja bardzo dobra jak na początek Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 V-strom, świetny wybór ale z enduro to on ma tyle wspólnego co moja Multistrada ;) A na poważnie to trzeba tylko pamiętać że tam jest V- ka. Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.