Gość czekotubka Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 witam po okolo miesiacu stania umylem silnik ropą i odpalilem honde.Wszystko bylo ok,ladnie odpalil i rowno pracowal,gdy wskazowka temperatury byla na polowie i dotknelem kolektora z prawej i potem z drugiej strony i zdziwilem sie poniewaz z prawej strony byl dosc mocno nagrzany (czyli normalnie) a z lewej lekko sie nagrzal i moglem go spokojnie objac reka. Dotknelem rowniez wszystkie 4 cylindry i wszystkie byly gorace.W takim razie nie pali na wszystkie gary?Zmienilem tez swiece i dalej to samo wiec odpalilem motor i na wlaczonym silniku sciagnelem najpierw fajke nr 1 i motocykl zgasl,zalozylem i odpalilem znow po czym sciagnelem druga fajke i znow motocykl zgasl.Potym pojezdzilem okolo 15km i na postoju sprawdzilem oba kolanka i juz temperatura byla mniej wiecej ok ale motocykl jest chyba slabszy niz przed zimowaniem.Co robic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 regulacje zaworów ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Może jeszcze być tak że od tego stania, potem mycia, porzestawiały się śrubki regulujące wzajemne ustawienie gaźników. Czyli jest tak że np na którymś z cylindrów przepustnica jest zbyt mocno zamknięta i przez to ten cylinder nie pracuje na jałowym biegu. Podczas jazdy traci to jakby znaczenie bo wtedy wszystkie przepustnice masz otworzone i wszystkie cylindry pracują. Nierówno pewnie obciążone, ale pracują.Ja miałam takie coś w swojej sv, ale to tylko dwa cylindry i łatwiej było doraźnie nastawić śrubkę przy gaźnikach. Zrobiłam to tak że zdejmowałam zasilanie (nie wysokie )z cewki naprzemiennie i słuchałam jak chodzi. Tzn, czy zmiana tonu pracy spowodowana pracą tylko 1-go cylindra jest taka sama jak wtedy gdy pracuje tylko 2-gi. Ustawiłam to na tyle dokładnie że potem podłączenie manometrów od synchronizacji gaźników nie wykazało praktycznie żadnej róźnicy :cool:Poza tym, nie wiem czy to się sprawdzi w twojej Hondzie, SV-ka to ma takie coś że jeżeli nierówno pracują cylindry to ona prycha tak trochę (jak kot :) ) podczas jałowej pracy. Jeżeli wszystko jest dokładnie ustawione to chodzi tak stabilnie jak prom w porcie na luzie. Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 witam po okolo miesiacu stania umylem silnik ropą i odpalilem honde.Wszystko bylo ok,ladnie odpalil i rowno pracowal,gdy wskazowka temperatury byla na polowie i dotknelem kolektora z prawej i potem z drugiej strony i zdziwilem sie poniewaz z prawej strony byl dosc mocno nagrzany (czyli normalnie) a z lewej lekko sie nagrzal i moglem go spokojnie objac reka. Dotknelem rowniez wszystkie 4 cylindry i wszystkie byly gorace.W takim razie nie pali na wszystkie gary?Zmienilem tez swiece i dalej to samo wiec odpalilem motor i na wlaczonym silniku sciagnelem najpierw fajke nr 1 i motocykl zgasl,zalozylem i odpalilem znow po czym sciagnelem druga fajke i znow motocykl zgasl.Potym pojezdzilem okolo 15km i na postoju sprawdzilem oba kolanka i juz temperatura byla mniej wiecej ok ale motocykl jest chyba slabszy niz przed zimowaniem.Co robic? Wypada Cię poinformować, że zdejmowanie fajki ze świecy podczas pracy silnika w tym motocyklu może doprowadzić do uszkodzenia modułu zapłonowego.W odpowiedzi na Twoje pytanie - dokładnie wyczyścić gaźniki. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.